Paddling allmänt Kust och sjöpaddling

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2013-05-02, 23:09
Blade06 Blade06 är inte uppkopplad

Men hallå eller....
Laga inte båten, det är garanti på fabrikationsfel!
Lämna tillbaka båten och fråga/kontrollera om andra av liknande modell är lika flexiga i skrovet.
Är de det Köp en annan båt.

Var artig naturligtvis.
Och om det behövs artig och bestämd.

A
Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 09:26
Dr Kajak Dr Kajak är inte uppkopplad

Sprickor i gelcoat.

Hej, ta med kajaken till försäljningsstället och begär att de får göra en inspektion. Hävda att det är ett garantiåtagande från fabrik. Tyder på ett väldigt ojämnt laminat.

Dr Kajak / Göran Petersson
Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 09:37
T0ker T0ker är inte uppkopplad

Säger som många andra, du ska inte behöva laga det där! Var bestämd men artig och låt dom få en chans att göra det rätt utan påtryckningar. Förstår de inte vad som ska göras så se till att de förstår vad som måste göras för att behålla dig som kund.
Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 09:40
SafeSurfer SafeSurfer är inte uppkopplad

Vill bara tacka för råden det har varit till hjälp, jag ska be att de inspekterar kajaken innan jag gör något.
Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 21:29
SafeSurfer SafeSurfer är inte uppkopplad

Fick kajaken reklamerad utan problem. Får säga att jag tycker det var väldigt generöst att ta det på reklamation av tahe då det är svårt för mig att visa på ett det är ett produktionsfel och inte handhavandefel. Får en ny kajak som ska var mer förstärkt. Kul då företag anstränger sig lite extra för att få nöjda kunder. Tycker det är jobbigt att reklamera saker så tack för att ni uppmanade mig att kolla upp saken med försäljaren, känns ju väldigt skönt att slippa se dessa sprickor framöver.
Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 09:50
gunnar_g gunnar_g är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av SafeSurfer Visa inlägg
Fick kajaken reklamerad utan problem. Får säga att jag tycker det var väldigt generöst att ta det på reklamation av tahe då det är svårt för mig att visa på ett det är ett produktionsfel och inte handhavandefel. Får en ny kajak som ska var mer förstärkt. Kul då företag anstränger sig lite extra för att få nöjda kunder. Tycker det är jobbigt att reklamera saker så tack för att ni uppmanade mig att kolla upp saken med försäljaren, känns ju väldigt skönt att slippa se dessa sprickor framöver.
Håller med om att det är jobbigt att "klaga". Men bra att det löser sig för dig. Men i detta fallet så är värdet större än resan och besväret.
/Gunnar
Svara med citat
Gammal 2019-07-13, 19:44
Kommer inte på något bra Kommer inte på något bra är inte uppkopplad

Väcker denna tråd

Väcker denna tråd. Svaren var mest att reklamera i tråden.

Vad har ni för tips. Spindelnät är ofta rätt stora och själva skadan liten. Det tar imot att slipa ned en stor yta för långa men smala sprickor. Det kommer garanterat bli en avvikande kulör på ytan efteråt.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:21.

Logga in