• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Pada långt ut/öst i Stockholm Skärgård?...

Hej, jag är natur fotograf och tycker jätte mycket om Stockholm skärgårds motiv/miljö men har svårt att hitta (motiverad!) paddel kompis för turer (har varit ofta ensam år efter år, men det visar sig lite farlig ibland, och delvis tråkig...). Jag trivs med att stoppa (kanske ofta!) på väldigt fina kobbar/öar för att fotografera/observera so det betyder att jag har ingen "tuffa" mål eller "super sportig ambitioner", att se och upptäckta fina landskap/ljus är första målet för mig...
Men ofta är de finaste delar av skärgården ganska långt ut mot öst (jag trivs mest när det är nästan bara rå stenar typ "Gilöga"...) so det blev endå altid turer på 3/4 dagar... Jag bor i Stockholm och har all utrustning med mig (och bil), det vore trevlig att träffas i stan och "planera"/snacka först lite om projekt tur (jag är frilans so har ganska flexibel för att anpassa med väder/vind bla.). Tjej eller killar spel ingen roll , glädje mig bara att dela min friluft entusiasm! (kan även skicka bilder om vad jag söker "där ute"...)

V. 22/23/24 och därefter V.33/34/35 är absolut ideellt för mig... Men jag tycker skymning/natt ljus i juni är de absolut fantastiska ute mot öst!...

Trevlig att läsa och höra ifrån dig/er, Luc / Fransman som har bott i SE för snart 15 år... (de allra bästa är att skicka mig epost direct via länken...)
 

Bilagor

  • SKARG08PL11NEG03LCC.jpg
    SKARG08PL11NEG03LCC.jpg
    45.7 KB · Visningar: 395
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Björn_L Paddla långt...om jag klarar Paddelkompis 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...