Jaktbyxor och jacka från Biltema

För det priset är det mycket bra, det fungerar nog bäst om det är blött, billigare märken brukar inte ventilera lika bra.
 
Jag skulle nog testa om tyget låter om det gnids mot sig självt. Jaktkläder brukar marknadsföras som prasselfria.

Thure
 
min erfarenhet av biltema

Paracord, linan sprack när jag låg i en hammock och min son la sig bredvid jag väger 60 och han vägde då ca 15-20 kilo

Karbinhake, hade två stycken som första natten gick sönder i spännet

Jag köpte klämmor till ett läder arbete varpå 8av 10 gicksönder innan jag ens spänt upp dem

Lampa till cykel höll men är inte bättre än min telefon

Eldstål har använt ca 50 ggr och fungerar bra men med extremt kort livslängd

Vattenpass började bli otydligt efter 2veckors användning

Små led ficklampor till min son höll i ca 10 minuter sammanlagd lystid

Frågan är om man får vad man betalar eller om man bara betalar
 
Paracord, linan sprack när jag låg i en hammock och min son la sig bredvid jag väger 60 och han vägde då ca 15-20 kilo

Karbinhake, hade två stycken som första natten gick sönder i spännet

Jag köpte klämmor till ett läder arbete varpå 8av 10 gicksönder innan jag ens spänt upp dem

Lampa till cykel höll men är inte bättre än min telefon

Eldstål har använt ca 50 ggr och fungerar bra men med extremt kort livslängd

Vattenpass började bli otydligt efter 2veckors användning

Små led ficklampor till min son höll i ca 10 minuter sammanlagd lystid

Frågan är om man får vad man betalar eller om man bara betalar

De beror ju helt va du använder grejerna till o första tanken är ju att du inte har nå koll vad du håller på med själv..



Om du använt karbinhakar från biltema för upphängning av hammock så förstår jag ju att resten av grejerna inte håller heller..
Var hittar du paracord på biltema? Har du köpt deras överlevnadsarmband o hängt upp hammocken är ju än mer skrämmande än att använda deras karbinhakar till hammock 😱😄😁

Du kanske har spelat tennis me ficklampan o använt cykellampan som bromskloss....

Ryser i hela kroppen....
 
Det settet höll mer än en höst o vinter till min son i mellanstadieåldern, så tror det är ok hållbarhet på det.
Hur det fungerade i vattentäthet vet jag inte tyvärr
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...