Loop Blackline - ær det nåt att satsa på?

Flugfisket

Välkommen till flugfiskarnas skara ! Kul att det löste sig, framförallt så har du ju helt klart trevliga (sponsrande) arbetsgivare.
Skulle rekommendera dig att kanske ta att gå någon flugbindningskurs , så slipper du att köpa alla flugor, samt att det ger en ny dimension att fånga fisk på egen-knytta kreationer!

MVH Anders B
 
Tackar, speciellt till Anders och Bjørn

Tack också før positiv response på sidan min, som blivit till en trevlig hobby och en slags førlængelse av turenerna jag gør till Femundsmarka.

Jo, jag ær som sagt var vældigt nøjd med grejerna, men drog på mig tennisarm efter allt kastande hemma i Jæmtland, som jag fortfarande dras med. Skal ut och prøva mig till helgen, før førsta gången på en månad, så får jag se hur armen kænns.

Jag hoppas få råd med flugbindargrejer nu till høsten, så att jag kan børja førbereda mig med sælvbundna flugor infør sommaren 2002. Det blir lite kronor at lægga ut omedelbart, men de lønar sig nog i længden.

Ha de bra,
hælsningar från Oslo,
Anders - "www.svartkjelen.com".
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...