Plunta !?

Hej !
Jag såg i en fisketidning en plunta som jag undrar om någon kan tipsa om var jag kan få tag i den ?
Det som var speciellt med den var att den var plunta & flugask i ett..

Mycket praktiskt tycker jag.. :)

Mvh Matte;)
 
Där gäller det att öppna på rätt ställe, så det inte river onödigt bra i halsen :)
Herregud vad dom hittar på, varför inte bara en flugask o så hutta hemma?
 
Inget tips ?

Hej !
Jag såg i en fisketidning en plunta som jag undrar om någon kan tipsa om var jag kan få tag i den ?
Det som var speciellt med den var att den var plunta & flugask i ett..

Mycket praktiskt tycker jag.. :)

Mvh Matte;)


Var det ingen som kunde tipsa var man kunde få tag i pluntan..?
 
plunta!

Hrmm!! Okej plunta i all ära men jag tycker inte sprit eller alkohol hör hemma med fiske,
A minute to learn a lifetime to master. ;0)
 
Nä, jag är inte heller mycket för att kröka när jag fiskar, eller i skogen öht. Men, om det inte nappar så kanske. Tycker bara jag sett för många tomma Renat-flaskor vid vattnen för att känna mig bekväm med det, trots att jag vet att det är "guilt by association" (i ö är jag ingen militant motståndare mot alkohol utomhus, hade med mig motsv fem flaskor vin på sommarens fyradagarstur på två... fast då hade jag ett syfte...)

Har tyvärr aldrig hört talas om denna plunta-flugask. Tycker dock det låter lite opraktiskt, men förstår att det kan vara en snitsig present. Annars finns ju både snygga pluntor och dito flugaskar, var för sig. Det senare skulle jag inte tacka nej till, om nån är begiven på julklappar!
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.