Erfarenhet av "Lycky Divers" på Cypern?

Guest

Gäst
Har hört lite blandade vitsord om "Lucky Divers" på Cypern. Är tämligen nybliven OW-dykare, men tänkte ev. gå en advanced kurs där, men villinte göra det om skolan är lite sådär halvseriös . . . någon som har någon input i ämnet?

/ Mattias
 
Lucky Divers

Tog min första kurs där 1994 och det var väldigt roligt för en 17-årig påg men kan tänka mig att om man hade varit lite äldre hade festandet nog inte varit lika uppskattat. Själklart kan de ha ändrats en hel del sedan då men jag ser fortfarande annonser från dem där de söker personer som är intresserade att gå från Open Water diver till instruktör, och det är enligt mig inte speciellt seriöst.
Men när det gäller enstaka kurser är det mycket upp till vilken instruktör du får då alla följer samma utbildningsmönster. De hade i alla bra kvalitet på utrustning och utbildningmaterial.
Lycka till!
/Stefan ( http://www.immersed.net )
 
För mycket profit på Lycky !!!

Skulle välja Sun Fish Divers istället !!!

Jäkligt bra att ha att göra med, väldigt måna om sina kunder. Snacka med Tony eller Glen (svensk DM som jobbar där ).....

/Christian
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Wannabee Erfarenhet av Oxygene i Göteborg/Lysekil??? Dykning 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.