Dagens rea-tips (allmänt)!

clindh

Forumvärd
Påminner om att sk referal/affiliate-länkar; dvs länkar som ger den som lägger ut dem mer rabatt, poäng eller pengar är ej tillåtna på Utsidan.
 
Vet inte om det skrivits tidigare, men Intersport i Västerås kör ju numera outletstuk (gäller det alla Intersport?), och där kan man hitta bra kap. Köpte en ny sovsäck, Haglöfs Slumber 2 för 500 SEK.
 
Nästan bara kläder

Vet inte om det skrivits tidigare, men Intersport i Västerås kör ju numera outletstuk (gäller det alla Intersport?), och där kan man hitta bra kap. Köpte en ny sovsäck, Haglöfs Slumber 2 för 500 SEK.

Jag var dit (jag har cykelavstånd) för en stund sedan. Med undantag för några skateboard och några hjälmar fanns det bara kläder. Så jag kom undan billigt.

Per
 
Garmin eTrex Legend 995 kronor på Clas Ohlson

Där jag bor säljer Clas Ohlson resterade Garmin eTrex Legend HCx för 995 kronor. Det går inte att söka på Internet om GPSen finns kvar i närmaste butik.

Sedan behöver man ett minneskort och kartor (normalpris).

Per
 
Addnature

Addnature har butiksrea denna vecka. De är dessutom hyggliga och ger god service! Sist men inte minst lyckades jag kändisspana en driven kvinnlig alpinist och bloggare där igår... :)

Tydligen webb-rea nästa vecka också, enligt hemsidan.

http://www.addnature.com/
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.