Träffas i Skåne - Forum

Notiser

Träffar Träffas i "verkliga livet"

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2017-12-22, 20:51
maarina maarina är inte uppkopplad

glad Träffas i Skåne

Hej!
Jag heter Marina och är en glad och positiv person som bor i Malmö och gillar friluftsliv. Men har inte varit ute så mycket som jag hade velat! Tycker även om cykling antingen ute i skogen med min mountainbike eller på landsväg med min racer! Har precis vart och vandrat i Nepal till Mount Everest Base Camp!

Jag söker så klart kärleken att dela livet med om han finns där ute, det verkar dåligt hittills! Men även kompisar till friluftsliv kan man inte få för många av som man kan laga mat ute i naturen med!

Hör gärna av dig!

Hälsningar
Marina
Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 07:01
Trottoarbonden Trottoarbonden är inte uppkopplad

Gå med i Facebook gruppen, Vandringsträning Skåne där vi brukar vara ett glatt gäng som träffas :-)
Svara med citat
Gammal 2017-12-24, 09:35
seobserver seobserver är inte uppkopplad

Fjällklubbens Skåneavdelning har några trevliga vandringar om året.

God Jul!
Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 10:35
jordbrukaren jordbrukaren är inte uppkopplad

Här är ett förslag till dig Mariina och alla andra som har trådar som handlar om att organisera friluftslivsträffar: Arrangera en träff och skriv tid, plats och förutsättningar här på forumet.

Välj ett tema för träffen, exempelvis en tur av något slag. Eller varför inte en matlagningsträff med demonstration av olika friluftskök. Det finns trådar där folk undrar vilket kök de ska skaffa och ett stort engagemang här på forumet. Med en matlagningsträff kan folk kika på, och prova olika köksmodeller. Ni kan bjuda varandra på mat med olika intressanta recept som ni delar med er av.

En sådan träff blir ett bra tillfälle att knyta nya kontakter för den som vill. Ni kan prata otvunget med de som verkar ha intressanta intressen.
Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 12:47
seobserver seobserver är inte uppkopplad

Vidgar man till tält, matlagning ute, tarp och packningstips kan det bli riktigt många, både de som vill visa och de som vill lära sig.

god fortsättning
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:35.

Logga in