Karl Hedin-fallet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hela tråden är OT. Den handlar inte om varg och hör inte hemma på Utsidan.
Håller med Patrik. Flytta till Flashback.

Den är inte alls OT eftersom trådstartaren pratar och frågar om Karl Hedin-fallet.

Vilket tråden också handlar om som du kan se.

Det är väl bara att ändra rubriken på tråden om det är den du stör dig på för något OT är det i vart fall inte.

Jaktbrott bör diskuteras långt mer än vad det gör. En angelägenhet för precis alla som bryr sig om Svensk natur och det gör de flesta här inne.
 
"Med tanke på den ökande tjuvjakten i vårt land så tycker jag absolut det hör hemma på utsidan då det är brott som begås i/av direkta intressen som delas här inne. "

Jag har aldrig sett några tecken på att tjuvjakt skulle öka tvärtom har det sociala trycket jägare imellan gjort att den minskat.

"Jag har aldrig riktigt förstått det där sambandet mellan jägarkåren och ett ganska stort polishat?
För mig är det obegripligt. "

Det finns inget som helst samband mellan polishat och jägare, många poliser jagar. För att få inneha jaktvapen måste man vara laglydig med ytterst få negativa kontakter med poliser.

Med tanke på att anmälningarna ökat och precis alla aktörer med insyn själva hävdar en ökning av den illegala jakten så kan du vara säker på att så är fallet.

Vi har ju en mängd uppmärksammade fall de senaste åren.

Dessutom hävdar jägarförbundet själva att den illegala jakten ökar (och då inte bara på rovdjur).

Det berömda "svarta hålet" i Dalarna talar även det för sig själv.

Jag konstaterar bara att du ser ett enormt polishat på jägarförbundets plattformar och andra. Det är bara att följa valfri tråd på Karl Hedin så ser du hur det ser ut.

För mig är det obegripligt.
 
Nån som fattar nåt av citerat inlägg? Man brukar ju skoja om fylleinlägg gjorda på fredagkvällarna, men detta måste väl ändå vara skrivet under påverkan av mer potenta substanser?

Säkerligen så.
Hans inlägg är ibland riktigt intressanta/lärorika, ibland mycket märkliga.
 
Jo men visst

Historian är omöjlig och hitta på och dom psykiska sjukdomarna som kan ge sådana resor har inte uppstått än , knarket som ger sådana upplevelser har inte uppfunnits i droglabbena och så vidare.

Nu pratar vi om Noa och Säpo och helt plötsligt inser man varför det inträffar.

Vanföreställningarnas arbetsplats - masspsykoser är vanliga.
Även om Hedin inte är oskyldig har man använt psykiskt sjuka informatörer som desutom placerat ut bevis - dessa arbetsplatser i ett nötskal

Angående mig som anses osannolik och träffar en osannolik tjej.

På 48 timmar gjorde vi mer skada på Säpo/Noa än ett kärnvapen

Dom blev utskrattade

Finns tre filmer där den första handlar om två osannolika kollegor och två filmer på cyborgtemat i länken nedan - kolla på dom....

https://www.sporthoj.com/forum/show...ff-i-efterhand-om-de-inte-får-tag-på-en/page5
 
Flachback

Flachback var det någon som hänvisade till, det känns spännande.

Varför skulle flachback vara någon över makt i åsikter? Personligen öppnar jag inte flachback av princip nu mer. Inte för att jag tror min protest ger effekt men debattnivån ligger så lågt att det inte är värt att öppna flachback.
 
Ha ja alltså jag har ju djup erfarenhet av Noa och Säpo så jag delgav en del av det i tråden.

Utredningar och så där blir väldigt lätt psykotiska paranoida grytor
tack vare den nervösa känsliga personalen.

En utredning om Hedin kan på grund av detta vara totalförstörd.

Helfestliga typer som måste äta medecintabletter mot minsta lilla....
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...