Beskrivning

Ungefär så. Jag håller med om att jag var otrevlig, ber om ursäkt för det.

-Thomas

ps. även jag såg ju redigera länken, utan att veta att det bara var admins som såg den.

Helt ok.. hade ingen aning om att ni hade ledigt över sommaren.. kan ju vara bra att skriva ett litet mess i forumet att man sett felrapporten och att det står på "att göra-listan" eller att man skiter i det, då hade jag ju släppt det direkt, men när man inte får någon som helst respons så antog jag att ni inte sett det helt enkelt.
 
Nu fungerar ju själva beskrivningsförfarandet på ett vettigt sätt, men ett annat fel verkar ha uppträtt istället -- eller så fanns det där förut också, bara oupptäckt. Jag märkte nämligen just att när jag skulle "hantera förfrågningar" så ledde länken som utgörs av (användar)namnet på den som lagt till mig i sin lista till min egen medlemssida istället för till den medlemmens sida!
 
Nu fungerar ju själva beskrivningsförfarandet på ett vettigt sätt, men ett annat fel verkar ha uppträtt istället -- eller så fanns det där förut också, bara oupptäckt. Jag märkte nämligen just att när jag skulle "hantera förfrågningar" så ledde länken som utgörs av (användar)namnet på den som lagt till mig i sin lista till min egen medlemssida istället för till den medlemmens sida!

bumpeli-bump
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.