bild i blogg

försöker skriva en blogg,men jag började med att lägga in en bild för att sedan fortsätta med text.Det går inte,vad är felet?
 

clindh

Forumvärd
Jag behöver lite mer kött på benen för att kunna hjälpa dig. Jag provade just att lägga in en bild själv och det funkade.

Hur stor är bilden och i vilket filformat? En bild man laddar upp kan inte vara mer än 500 Kb, så krymp den före uppladdning så går det dessutom snabbare att ladda upp. JPEG och GIF stöds.
 
olika datorer

Kan det vara nåt med att bilden la jag in hemma på min bärbara, där är "utsidan" med annonser långsmala,då jobbdatorn där jag skulle skjriva ned det är "utsidan" bred med annonserna på sidan.kan det spela in,jag hade på bilden bara valt det större formatet,inte thumbnail.
 

clindh

Forumvärd
Som sagt, jag behöver lite mer info om vad som händer mer än "funkar inte". Kan du beskriva hur du gör, vad du trycker på för knappar etc?

Vet du vilken version av webbläsare du har på din bärbara, som ger visningsproblemet? Jag tror inte eet hör ihop, men man vet aldrig.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.