Fel eller bara udda?

Då och då hittar jag i listan över nya inlägg följande rad ..

Ämnena nedan har inte blivit uppdaterade sedan ditt senaste besök men innehåller fortfarande olästa inlägg.

Nu senast ett ämne som visserligen kanske skrivits i under mitt förra besök, men jag har aldrig besökt ämnet.

Kanske tycker forumet att jag borde läsa mer diskussioner om segling?
 
Jag tror det är utsidans sätt att köra med riktad reklam. De har analyserat vad jag brukar läsa och föreslår nu andra diskussioner. Ligger ju helt rätt i tiden också
 
Hmm!

Uppenbart är att den som börjar läsa på Utsidan skall läsa allt! Jag tillåter mig att betvivla det kloka i ett dylikt förhållningssätt....
//J
 
Lite som när google eller facebook kör med riktadreklam vet ni. Vänta bara när utsidan kommer med förslag i annonsörernas butiker också. One click shop:cool:

Christian

PS, för den som undrar, jag bara driver med allt just nu. Det är nog bara en bugg, eller?
 

clindh

Forumvärd
Jag antar att med "senaste besök" menar den besök på forumet i stort, inte dessa ämnen. Vad som får den att föreslå dessa vet jag inte - hade jag själv skrivit koden hade jag kunnat svara, men forumet är en tredjepartsprodukt vi använder.

Är det ett problem?
 
Nä mest udda sm jag skrev, och termen senaste besök är forumets inte min.

Men kanske något att rapportera som bugg till de som skriver forumet.

Christian
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.