Bug i systemet?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Försöker svara på ett gammalt inlägg och klickar på "Quote"(varför inte "citat", vi pratar trots allt svenska och är inte ännu 51:a delstaten av förenta staterna, eller har jag missat något?). Blir då skickad vidare till en sida där jag kan skriva mitt inlägg. MEN innom tio sekunder skickas jag vidare ännu en gång och då till sidan för de olika forumen.

Annars vill jag tacka för att ni tar på er arbetet med att renovera och bättra på detta utmärkta forumet.

Kan vi sedan slippa löjligt blinkande och distraherande reklamrutot (tex. om "Hängflyg) som ALLA UTsidans besökare irriteras av vore det än bättre...(reklamens blöj-nivå! Kom igen, bättre kan ni!!!) ;)
Medvind!
 

talthoff

Forumvärd
Att du "slängs vidare", låter mysko. Är det någon annan som ser något liknande ?
Vilken webbläsare använder du ? Windows (version ?) eller Mac ?

Svenska knapp kommer (det finns ett antal olika trådar kring utseende etc. i forumet), kort och gott kan man säga att den layuten är INTE klar.

Reklamen är vår absoult största intäktskälla, utan den skulle inte Utsidan finnas längre. Om inte alla blev betalande medlemmar (kommer ju aldrig hända).

-Thomas
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.