Hyra militärtält 20

Hej
Jag är på jakt efter att hyra militärtält för 20 pers med kamin. Vi behöver 2-4 stycken för ett event, men jag kan inte hitta det någonstans! De hyrfirmor jag hittat på google har antingen inga eller så är de inte i stockholm

Jag har även provat scoutkårer och friliuftsfrämjandet.

Vart kan jag vända mig?
 
Kanske lättare att hyra några tältkåtor med kamin t ex tentipis. Finns en del träffar om du googlar.

Thure
 
Hej
Jag är på jakt efter att hyra militärtält för 20 pers med kamin. Vi behöver 2-4 stycken för ett event, men jag kan inte hitta det någonstans! De hyrfirmor jag hittat på google har antingen inga eller så är de inte i stockholm

Jag har även provat scoutkårer och friliuftsfrämjandet.

Vart kan jag vända mig?

Jag skulle gissa på andra scoutkårer men jag kanske bara är nostalgisk och minns när jag var ung scout.

En del musikfestivalbesökare har också skaffat militärtält, även om med stigande ålder och tilltagande ekonomi så bor fler under allt hårdare tak: husvagn, husbil, hotell osv.

Finns kanske någon överskottsbutik som kan tänka sig att hyra ut istället för att sälja?

Annars googlade jag hyra militärtält år dig och hittade
http://www.rentevent.se/hyra-produkter/möbler-och-dylikt/militärtält/
Bromma får väl anses vara Stockholm?

Lycka till!

/Patrik
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.