Dagens rea-tips (allmänt)!

Ja nu e länken död. de upptäckte väl missen. såg tältet för 1700 nu. Nä ni missar verkligen inget om ni inte reggar er på wish. Samma grejjer finns på amzon och ebay nu och till bättre priser ofta. Jag raderade mitt konto. Wish e sämst av alla.
 
Skidglasögon

Hej! Ser att tråden är något gammal men tänkte blåsa lite nytt liv i den (och samtidigt be om råd)

Jag beställde nyss skidglasögon till mig och min dotter från smartbuyglasses.se eftersom dom hade rea på massor av just skidglasögon https://www.smartbuyglasses.se/solglasögon/general/--Goggle--------------------------

Jag är väldigt nöjd med priset men undrar om någon har erfarenhet av att ha handlat från dom tidigare och vet hur lång leveranstid det kan vara?

Tacksam för svar och hoppas fler kan få nytta av tipset :)
 
Hej! Ser att tråden är något gammal men tänkte blåsa lite nytt liv i den (och samtidigt be om råd)

Jag beställde nyss skidglasögon till mig och min dotter från smartbuyglasses.se eftersom dom hade rea på massor av just skidglasögon https://www.smartbuyglasses.se/solglasögon/general/--Goggle--------------------------

Jag är väldigt nöjd med priset men undrar om någon har erfarenhet av att ha handlat från dom tidigare och vet hur lång leveranstid det kan vara?

Tacksam för svar och hoppas fler kan få nytta av tipset :)

Jag har handlat där, också på rea. Var dock flera år sedan så jag minns inte så noga, men om leveranstiden varit exceptionellt lång skulle jag nog ha kommit ihåg det.
 
smartbuyglasses.se

Jag är väldigt nöjd med priset men undrar om någon har erfarenhet av att ha handlat från dom tidigare och vet hur lång leveranstid det kan vara?

Tacksam för svar och hoppas fler kan få nytta av tipset :)

Jag har handlat glasögon med styrka minst tre gånger där. Alltid funkat fint. Leveransen tog ett par veckor, kanske en månad...
 
ha ha du e galen :)...själv har jag 10 real torrfoder kvar sen förra sommaren och det tycker jag e mycket.

såg att xxl säljer ut några andra torrfoderpåsar. 20% när jag var där men läste här att det var 50%. Själv har jag lessnat helt på sån typ av "mat".
 
Spaggeterian blir god med 3-4 matskedar torrmjölk och smör - massa mer energi , inte alls fy skam.

Har desutom några hundra snackpottar som ja fick för bra pris.
Vakuumpackar dessa och då kan dom användas som äkta frystorkat.
Spaggeterian måste ju kokas nån minut och stå på eftervärme.


Jag har mat för 450 dygn - haha man e prepper
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...