Någon som har erfarenhet av trainers?

Hej!
Jag funderar på att köpa en cykeltrainer, men vet inget om dom.
Har någon av er erfarenhet av en prisvärd och bra trainer?
alternativt, vad bör man tänka på?

Har haft funderingar på Tacx flow smart och Elite cubo digital.

Sen undrar jag också om det går att koppla min SUUNTO Quest pulsklocka till cykeltrainern?

Tack på förhand!
 
Hej!
Jag funderar på att köpa en cykeltrainer, men vet inget om dom.
Har någon av er erfarenhet av en prisvärd och bra trainer?
alternativt, vad bör man tänka på?

Har haft funderingar på Tacx flow smart och Elite cubo digital.

Sen undrar jag också om det går att koppla min SUUNTO Quest pulsklocka till cykeltrainern?

Tack på förhand!

Jag har en Tacx booster som är inne på femte året. Det är ju en ganska enkel variant utan lull-lull men med kraftig broms. Jag har väl egentligen inte så mycket att komma med, utan det handlar väl mycket om vilka finesser du vill ha. Både Tacx och Elite gör bra grejer. Det du behöver komplettera med är ett trainerdäck. Fråga på happyride.se så får du säkert fler svar.
 
Jag har en Tacx booster som är inne på femte året. Det är ju en ganska enkel variant utan lull-lull men med kraftig broms. Jag har väl egentligen inte så mycket att komma med, utan det handlar väl mycket om vilka finesser du vill ha. Både Tacx och Elite gör bra grejer. Det du behöver komplettera med är ett trainerdäck. Fråga på happyride.se så får du säkert fler svar.

Tack så mycket för att du skrev ett svar. Ja vad bra, happyride ska jag föröka med!
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...