"Touching the void"

Skickade ett mail till Christer (Lindh) i frågan, men har inte fått nåt svar än. Hur går det Christer, tror du att det kan bli en visning i Utsidans regi?

/ G (som också har skickat mail till filmbolaget och Joe S. själv utan svar...)
 
Ja, filmen BÖR faktiskt ses i storformat även om jag också är rejält sugen på DVD:n som jag hoppas landar om någon vecka.

OM det visar sig finnas ett intresse för en vising i Göteborg (efter Stockholm och på den ev. lilla turnén) så kan jag tänka mig att jobba lite för en lämplig visning/event här i staden.
 
Filmen har inte ännu fått någon svensk distributör men detta skall vara klart inom kort. Jag skall jobba på att vi kan göra någon specialare med Utsidan Klubb men det beror ju lite på vilken distributör som tar hand om filmen och vad de vill göra med den...

Återkommer...

Mvh

Emil
 
Hemma!

Mitt förhandsbeställda exemplar damp ner i brevlådan idag, en dag efter det utlovade utskickdatumet... :)

Den är helt OK som DVD också. :)
 
DVD

Min damp ner från amazon i tisdags en fantatisk film, speciellt bakrundsinfon var intressant om hur de upplevde det när de kom tillbaka mer än 15 år sedan...

Man ser filmen med skräckblandad förtjusning;-)
Alpin klättring är en intressant företelse...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.