Ner med jakten och sluta mörda djur

Vart tog tråden vägen?

Det började med att det var synd om vargarna och nu handlar det om sojabönor och känguruns metan-produktion.

Det måste var Hipp-hipp-varning på den här tråden nu - och alltså är det "Pungspark" som ska in på lodrätt 12!


Ha det!
 
Igen!!!!

Har klagat tidigare. Men så fort någon skriver ett inlägg som inte passar så börjar personangreppen och förnedringen direkt. Jag må vara för gamal och inte inse att om du inte når normen för hur ett inlägg ska se ut enligt er(självpåtagna forumsdiktatorer... inga namn) får man skylla sig själv. Är man dum är det helt ok att trycka ner, ge öknamn m.m. Om ni (åter igen inga namn) är lika i verkliga livet så är jag inte förvånad om ni inte har några vänner. De vänner ni har finns på Utsidans forum och det ni har gemensamt är att trycka ner de som inte passar in.
Jävla lekis nivå är vad det är. Visa respakt även för de som inte är som du! Jag väntar mig och hoppas på en del motangrepp från vissa inte känner sig träffade men gärna vill berätta att jag har fel.

Nu har ju inte alla denna låga nivå, vissa i den här tråden visar ju att de både är roliga och intressanta.

Ni som är värst se över er liv kanske ta reda på vad som är intressant, Jag personligen skiter i hur mycket ni är iskogen vilka intressen ni har, hur cool ni är, högt ni klättrat, mycket ni dykt, hur många djur ni skjutit och så vidare. Eller är detta ett forum för Klubben för inbördes beundran. Ni som är bäst vet om det och visar en ödmjuk attityd. Ni som har självförtroende vet att ni inte behöver eller vill tryck ner andra. Så detta säger allt om er själva. Men visst är jag intresserad av vad ni gillar och hur aktiva ni är men rent skryt om hur bra ni och sedan vissa hur dåliga människor ni är det går inte ihop. Jag vet att några kommer att ta åt sig hoppas bara det är rätt personer för annars har jag inte uppnått ett skit. Fan ta och granska er själva och tagga ner.

Och agathon hoppas du har överseende med eventuella stavfel, sär stavningar, STORA och små bokstäver på fel plats ;)
 
Har klagat tidigare. Men så fort någon skriver ett inlägg som inte passar så börjar personangreppen och förnedringen direkt.

jag tycker att de flesta trådar på utsidan håller en saklig och vänlig ton.. när vissa börjar trolla ut trådar av typen "Ner med jakten och sluta mörda djur ", "Grattis jägare! " med flera så sätts tonen direkt av tråd-trollaren vilket är själva syftet med hela trolleriet, vi andra kan då inte hålla oss trots att vi vet att det är trolleri utan kastar oss in i dessa trådar och känslorna blir upprörda när man läser vad trollen skriver..
 
jag tycker att de flesta trådar på utsidan håller en saklig och vänlig ton.. när vissa börjar trolla ut trådar av typen "Ner med jakten och sluta mörda djur ", "Grattis jägare! " med flera så sätts tonen direkt av tråd-trollaren vilket är själva syftet med hela trolleriet, vi andra kan då inte hålla oss trots att vi vet att det är trolleri utan kastar oss in i dessa trådar och känslorna blir upprörda när man läser vad trollen skriver..


Hey - va är det för fel på troll nurå?

*bläddrar vidare i john bauerboken*
 
Har du såna problem med troll så låt de vara, tycka som de vill. Berätta att du inte håller med, men va fan gå inte till mot angrepp, du är ju inte själv bättre då. Din ton är rå och du triggar andra att haka på. Fegt! Det blir som i Stockholmsnatt "-lägger du första sparken så bangar inte vi."
Om ni haft en uns av hjärtlig ton hade det varit annorlunda, Fast de flest här på utsidan är riktigt hjärtliga så detta gäller ju inte alla.

Vet inte om du fattar att du sårar, vill du det?
 
Om ni (åter igen inga namn) är lika i verkliga livet så är jag inte förvånad om ni inte har några vänner. De vänner ni har finns på Utsidans forum och det ni har gemensamt är att trycka ner de som inte passar in.
Jävla lekis nivå är vad det är. Visa respakt även för de som inte är som du! Jag väntar mig och hoppas på en del motangrepp från vissa inte känner sig träffade men gärna vill berätta att jag har fel.

Ditt inläg är då bätre antar jag? Det har iallafall inte med jakt att göra. Nä internet är en lats där folk skriver saker de inte skulle säga till folk om de stod öga mot öga. Den elektroniska muren som de flesta gömmer sig bakom är inget nytt fenomen och något vi får leva med. Ta inte åt dig så mycket är mitt råd .
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
lsjonsson Så vill rovdjursföreningen inskränka jakten i Sverige :( Jakt 52

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.