”Naturnollorna” kanske en intressant TV-dokusåpa?

Del 2

Vilket deprimerande program!
Finns nog ingen som vågar sig ut efter deras klagande! :cool:

Stackarna vet inte ens hur man bär en ryggsäck!! :)

//Gustav\\
 
Re: Del 2

Keras2006; sa:
Vilket deprimerande program!
Finns nog ingen som vågar sig ut efter deras klagande! :cool:

Stackarna vet inte ens hur man bär en ryggsäck!! :)

//Gustav\\
Efter flera års stillasittande jobb, flera års bortvaro från natur och vedermödor, alltför många års viktökning och tappad kondition, kort tids försök att få upp flåset, bla med ryggsäck på ryggen och blöt skog omkring mig, har jag stor förståelse för de här människorna.

Dessutom beundran för just det att de utan erfarenhet, med dålig kondis, två timmar teoretisk utbildning, genomför sina uppgifter.

Jag tycker det är starkt gjort. Men så är jag inte Tarzan heller :)
 
Re: Re: Del 2

Zeeke; sa:
Keras2006; sa:
Vilket deprimerande program!
Finns nog ingen som vågar sig ut efter deras klagande! :cool:

Stackarna vet inte ens hur man bär en ryggsäck!! :)

//Gustav\\
Efter flera års stillasittande jobb, flera års bortvaro från natur och vedermödor, alltför många års viktökning och tappad kondition, kort tids försök att få upp flåset, bla med ryggsäck på ryggen och blöt skog omkring mig, har jag stor förståelse för de här människorna.

Dessutom beundran för just det att de utan erfarenhet, med dålig kondis, två timmar teoretisk utbildning, genomför sina uppgifter.

Jag tycker det är starkt gjort. Men så är jag inte Tarzan heller :)

Visst är det bra gjort av dom att klara av utmaningen. Men det var knappast någon bra underhållning att kolla på. Tror inte heller det lockar fler till att våga sig ut i naturen.
Fast då blir det mer plats för mig!! :cool:

//Gustav\\
 
Re: Re: Re: Del 2

Keras2006; sa:
Zeeke; sa:
Keras2006; sa:
Vilket deprimerande program!
Finns nog ingen som vågar sig ut efter deras klagande! :cool:

Stackarna vet inte ens hur man bär en ryggsäck!! :)

//Gustav\\
Efter flera års stillasittande jobb, flera års bortvaro från natur och vedermödor, alltför många års viktökning och tappad kondition, kort tids försök att få upp flåset, bla med ryggsäck på ryggen och blöt skog omkring mig, har jag stor förståelse för de här människorna.

Dessutom beundran för just det att de utan erfarenhet, med dålig kondis, två timmar teoretisk utbildning, genomför sina uppgifter.

Jag tycker det är starkt gjort. Men så är jag inte Tarzan heller :)

Visst är det bra gjort av dom att klara av utmaningen. Men det var knappast någon bra underhållning att kolla på. Tror inte heller det lockar fler till att våga sig ut i naturen.
Fast då blir det mer plats för mig!! :cool:

//Gustav\\
Vad som är god underhållning är ju högst varierande. Jag menar, det finns folk som ser varje avsnitt av Lost! Av 24! Av Alias!

Det finns tom de som ser på Anna Phil!

Folk är så konstiga nu för tiden. De ringer till och med till och diskuterar sitt känsloliv på Karlavagnen.

Men de e kla´t jag har inte så många kanaler att välja på. Tv1+2 och 4:an. Snål e ja.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...