Förmiddagen den 1/1 2009

Kan det inte ha varit att alla medlemmarna var ute i det fina vädret istället för att sitta framför en dator? Är det inte bara ett sundhetstecken på att det inte var några inlägg?

/Stellan
 
Kan det inte ha varit att alla medlemmarna var ute i det fina vädret istället för att sitta framför en dator? Är det inte bara ett sundhetstecken på att det inte var några inlägg?

/Stellan

Det var fint väder igår och då var det ändå en massa inlägg på förmiddagen, tror inte att jag sett någon förmiddag med så lite aktivitet...
 
Precis som Stellan skriver

Aktiviteten var ute i den vackra vädret och friskt var det oxså, som tur var i skogen....
Go forts!
//J
 
Hehe..., här i Tyresö är det grymt fin skridskois, bästa på bra länge. Så att slå på datorn var inte aktuellt i morse!
 
Var faktiskt ute på min vanliga löprunda(7,5km grön/vita) idag på fm! Kändes som jag var helt ensam på jorden! Allt var tyst å stilla inte ens en bil på vägen som jag har svårt komma över för all trafik annars! Har sprungit 3dar i rad nu å börjar känna av en öm hälsena!
Men på lördag äntligen paddling! Vi är ett gäng som utgår från GKF lördag ca 10:00, lång(20-30km) lugn fika paddling! Häng på vettja :)

/Janne
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Damberg Ska du beöka vildmarksmässan 2009? Övriga aktiviteter 12

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...