Web-tv Ute

Jag öppnar en ny tråd för web-tv serien Ute
Jag valde gruppen överlevnad för det är något som kommer att återkomma i filmerna.

Patrik

Psykosfilm AB tillåter att ni sprider dessa filmer som underhållning innom era friluftskretsar.
 
Ett lovvärt initiativ. Bra med lite reflexioner om annat, eller mer än prylar.

Har du testat slangbellan ännu?;-)

Raskesven
 
Ute Del 2

Harrfiske med jigg, Moddat bärsystem för supersize hikers (Ferrino Voyage 100), SMHI väderstation (kallast i Sverige), Silva stormtändare, Rallarros och Duggregn.

Åså jojkar jag lite med.
 
Senast ändrad:
Härligt Chinerunner

Gillar kontakten du får via videokameran. Mera!!!

En kritisk synpunkt är vindbruset i mikrofonen. Men jag förstår att det kräver en del extrajobb att komma runt.

Thure
 
Fy fan va bra, ge oss mera!!!

Känns som om du är lite inspirerad av Mors Kochanskis instruktions filmer, men med norrländsk touch. Hur bra som helst, bra jobbat!!!
 
Försökte

titta men fick bara se 15 sekunder och senare beskedet Were sorry this video is no longer available.

Thure

Var tillfälligt. fungerar nu
 
Senast ändrad:
Det här är ju så underbart, nu med kändisar som Rolle också. Det här är nog det roligaste och bäste som hänt "Ute livet" på väldigt läge =)

Nu väntar vi bara på Del 4
 
Inte illa gossar, men mitt i detta gemyt saknar jag pâ nâgot vis ett mer tydligt (UH-) politiskt budskap.

Med BlyTunga hälsningar

Malindo Blytung

PS: Med tanke pà hur kändis-tátt det verkar vara där uppe i Norr vore kul om ni även kunde leta upp Frazze inför násta program.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
raderad04 Ralston är ute igen! Överlevnad 3

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...