• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Trädklättring för vuxna i Lidköping med omnejd.

Hej.

Jag är 37 år och är nybörjare på att klättra, jag har gått en kurs i trädklättring på Svensk trädvård och utbildning AB.


Personligen tyckte jag att det var jättehäftigt, men min axel tyckte inte att det var ett jobb jag bör hålla på med stup i kvarten. Så jag får se till att hålla det som någon hobbyverksamhet.

Men jag vill inte gärna bli hängande i något träd själv, och det tror jag inte att någon annan vill heller. Sen är det ju alltid bra med input ifrån någon annan med ett annorlunda perspektiv.

Jag är fd militär och har första förbandsväskan med mig samt hyfsat färsk kunskap i reanimation.

Hittar jag ingen här så kanske jag hittar någon klättervägg här i närheten snart där jag kan ragga upp en partner in climb. Flyttade tillbaka hit för 2 veckor sedan så jag har inte kikat in utbudet ännu.

Ha det gott och lycka till med klättringen!

/ Jonas Barck
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Anders.e Trädklättring Klätterkompis 0
luktafotogen Klättra i Lidköping. Klätterkompis 2
alien Klättrare i Lidköping ? Klätterkompis 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...