Våga vägra håva!

Re: Re: Skryt!!!!!

öringen; sa:

Det var faktiskt valdigt roligt! Fullstandigt underbart att kunna skymta fisken 20-30meter fran baten. Det hela var otroligt vackert i stralande sol.
Batliv nar det ar som bast helt enkelt. "Easy life" jamfort med att klattra i trad efter fastsatta Europa tolvor i snoblandat regn vid Laisalven! ;)
 
Re: Re: Re: Re: Skryt!!!!!

maskon; sa:
Freddan75; sa:
...klattra i trad efter fastsatta Europa tolvor i snoblandat regn vid Laisalven! ;)

Tyst! Säg inget mer... Hela högerarmen rycker av abstinens!

Abstinens är bara förnamnet.. jag har precis kommit från posten där jag hämtat ut en ny flugrulle jag köpt! Nu längtar jag verkligen till sommarens harr- och öringströmmar!!!

/Dave
 
1 månad kvar till havsöringspremiären... jepp jag har semester den dagen, jag har inte bestämmt planen för i år.. Förra årets "Kalle's frestelse" funkade bra på aprilöringen, men vi får se vad det blir..mmm
 
FJS90/91; sa:
1 månad kvar till havsöringspremiären... jepp jag har semester den dagen, jag har inte bestämmt planen för i år.. Förra årets "Kalle's frestelse" funkade bra på aprilöringen, men vi får se vad det blir..mmm

Jag aker hem till Sverige ikvall....risken finns att det blir havsoringsfiske pa sondag. Hehe! I sadana fall drar jag till Barseback!
 
Freddan75; sa:
Jag aker hem till Sverige ikvall....risken finns att det blir havsoringsfiske pa sondag. Hehe! I sadana fall drar jag till Barseback!

ditt @#¤%&¤#" jädrans "#¤&/#¤%" att hålla på å fresta oss andra på det sättet.... Det e nästan så man får lust att åka ner till morsan för att ha en anledning att slänga nårra kast i barsebäck, jag behöver inte vadarna med i alla fall.. hehe
 
FJS90/91; sa:
Freddan75; sa:
Jag aker hem till Sverige ikvall....risken finns att det blir havsoringsfiske pa sondag. Hehe! I sadana fall drar jag till Barseback!

ditt @#¤%&¤#" jädrans "#¤&/#¤%" att hålla på å fresta oss andra på det sättet.... Det e nästan så man får lust att åka ner till morsan för att ha en anledning att slänga nårra kast i barsebäck, jag behöver inte vadarna med i alla fall.. hehe

Naja! sa sakert ar det inte att jag kommer ut. Maste fa ledigt fran tjejen ocksa och hon har nyckeln till kallarforradet med alla grejorna. Nasta vecka skall jag till Devon och kora vrakfiske. Det ar javligt kul. Rockor, havsal, bleka, en hel mangd olika smahajar.
 
FJS90/91; sa:
Freddan75; sa:
Jag aker hem till Sverige ikvall....risken finns att det blir havsoringsfiske pa sondag. Hehe! I sadana fall drar jag till Barseback!

ditt @#¤%&¤#" jädrans "#¤&/#¤%" att hålla på å fresta oss andra på det sättet.... Det e nästan så man får lust att åka ner till morsan för att ha en anledning att slänga nårra kast i barsebäck, jag behöver inte vadarna med i alla fall.. hehe

Vill du ha bra fiske i Barseback, sa tycker i alla fall jag att vadare ar ett plus. Sarskilt vid fiske vid fortet, som ar den basta platsen enligt mig. Annu battre ar det om man kan komma ut i kanot. Kolla in flygfoton over Barseback pa lantmateriet.se, sa ser man alla grundstrak etc.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Tau Håvar för att håva sik! Fiske 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.