koppla till tur

Jag har inte skrivit några egna artiklar eller blogginlägg, däremot har jag turkamrater som gjort det. Finns det någon möjlighet att koppla artiklar o dyl författade av andra till mina egna turer?
 
Jag vet inte riktigt vad du menar med att koppla till någons artikel osv. men de som är betalmedlemmar kan ju lägga upp bokmärken, dvs. man lägger upp direktlänkar till artiklar på sin egen presentation.

Mvh /Joel
 

clindh

Forumvärd
Ja det är ju en bra idé - tror inte det går nu, men tekniskt finns det inget hinder. Man skulle tex kunna få koppla även artiklar skrivna av de man har på sin kompislista.
 
sortera turer

Nu har jag fler idéer ang. turfunktionen.
Jag skulle vilja kunna sortera bland mina turer, dvs välja vilken ordning de ska visas i. Eventuellt tom sortera dem under underrubriker, tex längre turer och dagsturer/toppturer.
 
Datum

När jag lägger upp datum fyller jag i datum för turen, men det datumet verkar försvinna i cyberrymden när turen är uppladdad. Det enda datum som syns är datumet då turen laddades upp! : (
 

clindh

Forumvärd
När jag lägger upp datum fyller jag i datum för turen, men det datumet verkar försvinna i cyberrymden när turen är uppladdad. (
Det försvann iallafall från listan över ens turer, det var ett annat datum som visades där.

Nu visas från-till-datumen i listan, och jag gjorde så att den sorteras fallande på startdatum så gör det inget om man lägger in dem i annan ordning. Det borde iallafall vara bättre än inlagd-ordningen.

Jag skall fundera på det andra, inte lika snabbt/enkelt att fixa till som detta tyvärr.
 
Tackar!
jag tycker att turer/färdspår är roliga funktioner, med stor potential till vidareutvecklig!
 
Göra jobbet endast en gång...

Jag har ju hittills endast lagt in bilder från en fjälltur, och petat en del med att få positionerna rätt. Tänker rensa lite bland bilderna och lägga in turen som ett färdspår. Finns det något sätt att dra nytta av att jag redan positionerat många bilder?
 

clindh

Forumvärd
Jag har ju hittills endast lagt in bilder från en fjälltur, och petat en del med att få positionerna rätt. Tänker rensa lite bland bilderna och lägga in turen som ett färdspår. Finns det något sätt att dra nytta av att jag redan positionerat många bilder?
Du menar alltså att du skulle vilja skapa ett färdspår utifrån ett antal bilders positioner? Eller missförstår jag?
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.