Mobilversion

talthoff

Forumvärd
Patrik efterfrågade ett RSS flöde, vilket finns. Därav min länk.

Visst vore det önskvärt/kul att kunna läsa forum/sajten i mobilerna, men det är inget jag lovar nu.

Det är en större instats, där jag är rädd att tiden springer ifrån en. Om x månader så kommer alla telefoner obehindrat kunna användas för surfarnde av vanliga sidor (Iphonen är ett exempel redan idag som kommit långt). Det som däremot behövs göras är ju att anpassa "ingångsidor" för saker man gör via mobilen, t.e.x en anpassad sida för att kunna skriva blogginlägg via mobilen.


-Thomas
 
Fast det flödet gäller bara nya trådar va? Inte nya inlägg i gamla trådar. Skall man sedan läsa hela tråden är det den tunga sidan som kommer. Det vore bra om sidan kunde anpassas mer till vilken webläsare som kommer

Erkänenr att jag missat RSS som finns men som sagt skulel jag gärna sett annat flöde som motsvarar knappen "Nya inlägg", dvs alla olästa inlägg för just mej (inte bara nya trådar oavsett vad jag läst redan).

/Patrik, som är ett steg närmare
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...