Vem är äldst?

clindh

Forumvärd
Kul!
Här har vi det ju, lockbetet:
Ja vi fick många medlemmar med det där, vilket var viktigt att kunna visa upp på den tiden, men det vart ju inte alltid "rätt" slags medlemmar. Med tanke på att "alltgratis.com" och dylika sajter tipsade om det så kom nog få av de där flaskorna till någon vildmarksanvändning.

Jag har några kvar i källaren...
 
hej på Er alla !

Kul att Thure nämnde outside-listan där som var riktigt rolig att skriva i, det var skojiga typer med på den tiden, Jonn Lantz, Stefan Axelsson med flera....jag blev väl lite känd för att skriva himla mycket.....

själv så har jag bytt log-in men ser att mina tidigare usernames finns kvar. Ett av mina log-in visar att jag blev medlem 1997-04-12 och det andra log-in visade 1998-01-17 (jag bytte e-postadress så båda dom finns kvar).

Har kollat sporadiskt på www.utsidan.se de senaste åren pga andra intressen (löparforum i första hand).

Har inte varit i fjällen sedan 2004 men nu är det nog dags igen. Bodde förut i Umeå men nu när man blivit 08:a har man ju tyvärr lite länge till fjällen.

Roligt att se att så många bekanta är kvar från slutet av 90-talet :)

Vi hörs !

MVH Mats,
 
Senast ändrad:

talthoff

Forumvärd
Man fick en flaska om man kompletterade sin profil med intressen, ålder etc.

Syftet från Utsidan's sida var att få en bättre bild av demografin, inte bara medlemmar.

-Thomas
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...