Vem är äldst?

Av en slump stötte jag på Andreas A här på Utsidan. Hans profilsida visade att han varit medlem sedan 1998! 10 år snart. Finns det någon sorts ålderslista? Det skulle vara kul att få reda på vem som hållit ut längst.
Jag undrar också hur länge man kan räkna sig som medlem på Utsidan utan att vara inloggad? Jag har stött på några som inte varit inne på flera år.

HåkanF
 

talthoff

Forumvärd
1996 var man medlem på en mejlinglista som hette outside, 1999 kom forumet och första medlemsregistreringen på sajtn.

-Thomas
 
Av en slump stötte jag på Andreas A här på Utsidan. Hans profilsida visade att han varit medlem sedan 1998! 10 år snart.

Kul att du uppmärksammat min profil och långa trogna medlemsskap! ;)

Faktum är att det fanns en tid när man kunde skriva i forumen utan att logga sig som medlem och jag skrev mitt första inlägg nionde januari 1997. Därför ser jag det som att jag firar 11 år med utsidan i år som mer eller mindre aktiv medlem under hela tidsperioden. Jag uppmärksammar faktiskt detta i min profil. Skulle vara intressant, eller kanske snarare skrämmande, att veta hur många timmar jag setat framför denna site.

Ser att mitt medlemsskap faktiskt inte började förrän 2000, men jag kan ev. haft en profil innan också.

/Ala
 
Senast ändrad:
Var är arkiven från 90-talet Christer?

Tror jag började skriva på maillistan ca 1995. Har du kvar mailarkiven Christer? Finns de tillgängliga på www?
Vore kul att läsa hur man skrev på den tiden. Kommer ihåg att bland andra Mats Frak i Umeå skrev flitigt i början.

Thure
 
Jag blev medlem sommaren 00 och fick en Platypus, som hänger med än, faktiskt. (Men nu har jag hört röster om att jag ska ta bort den! :) )
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.