Dax att Kajakbygge får ett eget forum

Behövs ett eget byggforum för kajak?


  • Totala väljare
    9
Vandring har det, cykling har det, Klättring har det, vad jo egen rubrik med "under forum"
Nu tycker jag det är dax att även paddling får denna status. Förslagen är "Kajak", "Kanadensare", "bygga o modifiera" och övrigt

Tack för idéen kajakmicke
 
Jag kan gå med på att "byggandet" (kajaker, kanadensare, paddlar, kapell) får ett eget forum. Ett slags paddlandets gör-det-själv. Okey för mig! Rentav bra enligt mig. Men jag vill inte att något annat tas bort från paddlingsforumet. Så tänker jag.

(Det finns för övrigt en hel rackans tråd med argument hit eller dit, och en massa åsikter och "motfrågor", och olika förslag på "snitt". Jag orkar inte leta upp den nu...)
 
Tältbyggande, ryggsäcksbyggande, pulkbyggande - "Gör det själv" forumet rymmer det mesta, men just trådar om kajakbyggande har jag ju inte sett till speciellt många.
 
Ge oss ett eget byggforum för kajak!!!

trådar om kajakbyggande har jag ju inte sett till speciellt många.

Kanske detta är för att det inte finns ett eget forum;-) Vad kom först hönan eller ägget?! Om vi tilldelas en given plats i cyberrymden så kanske fler upptäcker möjligheten och att det är fler som bygger i sverige. Qajaq Sverige gjorde ett försök, sidan finns kvar men ingen aktivitet.

Kan det vara så att det är klimatets fel detta också? "Skidor" har ju 5 underforum.
 

clindh

Forumvärd
Iom att jag gjorde Paddling till egen forumkategori lade jag även till ett "Bygga själv"-forum på prov, så får vi se om det blir fart

http://www.utsidan.se/forum/forumdisplay.php?f=107

Det kan ju finnas en poäng i att ha ett eget forum, speciellt om ni som bygger är roade av att dela med er av hur bygget går - tex en diskussionstråd per bygge med fortlöpande inlägg och bilder.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.