Ny flik

Presentationssidan för varje medlem blir allt bättre. För närvarande finns följande flikar om man loggar in på min sida:
Prentation, Gästbok, Blogg, Bilder, Platser, Utrustning, Bokmärken samt Inlägg.
För att göra sidan ännu bättre skulle jag - som gärna skriver artiklar - vilja ha en flik med just denna kategori: Artiklar.
Visserligen kan man längre ner på sidan hitta - med mycket små bokstäver - att jag har "skrivit 4 artklar". Jag hänvisar ganska ofta till mina artiklar i olika sammanhang, så jag önskar att de vore lite lättare att hitta.

År detta görligt?

Undrar HåkanF
 
Presentationssidan för varje medlem blir allt bättre. För närvarande finns följande flikar om man loggar in på min sida:
Prentation, Gästbok, Blogg, Bilder, Platser, Utrustning, Bokmärken samt Inlägg.
För att göra sidan ännu bättre skulle jag - som gärna skriver artiklar - vilja ha en flik med just denna kategori: Artiklar.
Visserligen kan man längre ner på sidan hitta - med mycket små bokstäver - att jag har "skrivit 4 artklar". Jag hänvisar ganska ofta till mina artiklar i olika sammanhang, så jag önskar att de vore lite lättare att hitta.

År detta görligt?

Undrar HåkanF

... som bumpar så här i sommartider... dumt va?
 
Letade faktiskt precis efter en persons artiklar och började ju givetvis med att kolla flikarna. Sen mindes jag från ett annat forum (barnsidan.se) att artiklarna hittar man ju inte där utan under statistikuppräkningen. Så jag håller med om att de borde få en egen flik.
 

clindh

Forumvärd
Fn är det platsbrist på en del medlemmars profiler (se min), men några av funktioner används av rätt få medlemmar.

"Utrustning" är en rätt klen funktion fn men vi har iofs lite planer för en utökad sådan med utrustningslistor odyl.

Vad sägs om att skippa Bokmärken där och lägga till Artiklar istället?
 
Hmmm... Jag tycker att bokmärken är en bra funktion. Det ger mig möjlighet att puffa för andras alster. Var skulle den funktionen i så fall ta vägen?
Eller...? Är det möjligt att låta varje medlem själv avgöra vilka flikar man vill ha på sin presentationssida? Det vore det allra bästa!

HåkanF

PS Tack för en välskött community. Det märks väl att jag gillar den? ;-)
 
Jag bumpar denna tråd igen... med ett tillägg.
Var har bokmärkena tagit vägen? Jag vet att de dyker upp huller om buller på min bloggsida, men jag hittar det inte som rubrik på min presentationssida. Jag önskar fortfarande att jag som betalande medlem borde kunna välja vilka flikar jag vill ha överst på min presentationssida. Om detta inte är möjligt borde i varje fall "Bokmärken" finnas under "Håkan har".

HåkanF
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...