• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träffas i Skåne

Hej!
Jag heter Marina och är en glad och positiv person som bor i Malmö och gillar friluftsliv. Men har inte varit ute så mycket som jag hade velat! Tycker även om cykling antingen ute i skogen med min mountainbike eller på landsväg med min racer! Har precis vart och vandrat i Nepal till Mount Everest Base Camp!

Jag söker så klart kärleken att dela livet med om han finns där ute, det verkar dåligt hittills! Men även kompisar till friluftsliv kan man inte få för många av som man kan laga mat ute i naturen med!

Hör gärna av dig!

Hälsningar
Marina
 
Här är ett förslag till dig Mariina och alla andra som har trådar som handlar om att organisera friluftslivsträffar: Arrangera en träff och skriv tid, plats och förutsättningar här på forumet.

Välj ett tema för träffen, exempelvis en tur av något slag. Eller varför inte en matlagningsträff med demonstration av olika friluftskök. Det finns trådar där folk undrar vilket kök de ska skaffa och ett stort engagemang här på forumet. Med en matlagningsträff kan folk kika på, och prova olika köksmodeller. Ni kan bjuda varandra på mat med olika intressanta recept som ni delar med er av.

En sådan träff blir ett bra tillfälle att knyta nya kontakter för den som vill. Ni kan prata otvunget med de som verkar ha intressanta intressen.
 
Vidgar man till tält, matlagning ute, tarp och packningstips kan det bli riktigt många, både de som vill visa och de som vill lära sig.

god fortsättning
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
såg Nån som vill träffas Träffar 0
Nallo94 Träffas i Karlstad Träffar 0
citruus Träffas i Västerås Träffar 4
klättermicke Ska vi träffas med barnen och göra något? Träffar 5
sachsaren Vi träffas i München, lördag kl. 5 på eftermiddagen. Träffar 38
MountainMama Friluftsvänner i Skåne! Träffar 2
Emkan Friluftsgrupp i Skåne Träffar 20
helfel Träningskamrat inför GMU Skåne Träffar 0
Koeus Utflyktssällskap i Skåne Träffar 0
Henke_ Vandra Skåne Träffar 2
Ante J Norra Skåne/Södra Halland Träffar 0
nanoonan Vandringskompisar i Skåne Träffar 0
andersss Skulle vara trevligt att träffa naturintreserade singlar i skåne. Träffar 0
majk_bee Friluftsliv vänner i Skåne Träffar 1
Makrofotografen Fotokompisar i Skåne Träffar 0
andersss singlar i skåne Träffar 0
gullankoko påskvandring.... skåne Träffar 1
gullankoko träffar i skåne...södra delen Träffar 1
j_stellan Nordvästra Skåne/Södra Halland Träffar 3
andreasl78 MTB Kompis Sökes i Östra Skåne Träffar 0
Karpaterna.se Vandringsträff i Skåne 25-26 augusti Träffar 3
krullan Friluftskompisar Hässleholm/Skåne Träffar 1
InlinesFreak Inlinesfreaks söker inlinesfreaks (Skåne) Träffar 1
dtakkunen Någon äventyrssugen person i skåne Träffar 0
lundatjejen Utflykter i Skåne Träffar 0
Stiffmeistern Kille i Skåne söker friluftsvänner Träffar 22
Barringer Lagkamrat sökes till Skåne adventure race Träffar 3
teresia Måla i skåne Träffar 0
6682 Friluftsliv i Skåne Träffar 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...