• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sportklättring Antalya okt

Tjena!

Söker någon som vill dra med mig på sportklättring kring medelhavet andra halvan av oktober 1-2 veckor. Är öppen för olika destinationer men är jäkligt sugen på att dra tillbaka till Geyikbayiri i Turkiet där jag var i våras. Där finns en schysst klättercamping, god billig mat och inte minst massor av otroligt bra klättring inom gångavstånd från campen!

Min plan är att bo i tält, klättra massor på dagarna laga god mat på kvällarna, och helt enkelt få en lysande avslutning på säsongen. Vilken grad du klättrar spelar ingen roll, bara du kan det där med att hålla i repet osv... kan ju nämna att geyik är väldigt "välbultat" och det finns allt från 5b-8b vid samma crags:)

Hör av dig om du vill skita i höstmörkret ett tag:)
 
Låter verkligen inte dumt! Vad kostar flyget ner och vad tror du hela resan kommer gå på ungefär? Har tyvärr en ganska begränsad budget för tillfället.
 
Går att flyga till antalya för ca 2000, tältplats på campingen kostar 6 euro per natt. Har också något av en budget... siktar på att komma undan under 5000:)
 
Antalaya oktober

Hej,
låter helt perfekt. En vecka kan jag nog komma loss.
Har grönt kort + klippklättringskurs. Klättrar 5c och 6a någon gång.
Hälsningar
Björn
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.