• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis Kullaberg / Skåne

Hallå Hallå...

Jag och en kompis skall kommande helg(11-12/5) gå en grundkurs på Kullaberg.

Efter det så har jag tankarna på att så ofta som möjligt försöka komma upp till kullaberg och klättra, blir ju självklart mest helger innan semestern, men även vissa vardagar kan funka.

Söker med denna "annons" en trevlig prick (kön är oviktigt) som vill klättra med mig/oss (kompisen har inte möjlighet lika ofta som mig) Både Toprep, Sport och led (där du leder) är av intresse!

Även andra ställe i skåne såsom norra rörum, snuvestuan, soffabacken etc är av intresse att klättra på..

Söker du liksom jag/vi likasinnade att dela äventyr med eller har du och dina kamrater lust att ha med en/två nybörjare så tveka inte utan hör av er:)


Hälsningar

Fredrik Hansson
 
Ingen som kan tänka sig att ha med en eller två extra? Jag har all nödvändig utrustning och ett ganska stort rack, mest klättrat 5or men siktar uppåt..
 
Hej, Jag är en nybörjare som gärna vill lära känna fler att klättra med. Jag är från Helsingborg & har enbart klättrat ett par ggr ute i Karlshamn. Det har då varit upp till 5;or & givetvis då enbart topprep. Jag har nyligen inköpt mig lite klätterutrustning som förhoppningsvis snart kommer användas. Så även jag söker fler klättervänner för att få chansen att komma ut fler gånger & givetvis är det alltid kul att lära känna nytt folk.

Hälsningar,
Markus Lennartsson
 
Om du går med i malmö klätterklubb på fb så annonserar folk ibland när dom ska ut o har platser kvar i bilen. Kan bli ganska spontant med inte så många dagar innan men de e bara o skriva då så får du/ni följa med
 
Jag och en polare gick grundkurs för några veckor sedan och har varit ut några helger. Jag är dock mer intresserad än han så letar nån annan att klättra med när han inte vill. Du är självklart välkommen att följa med oss när vi ska ut. Jag har allt som behövs för att klättra på toprep.
 
Tänkte bara bumpa upp denna tråd lite såhär strax innan säsongen är igång igen...

Jag söker fortfarande nya klätterkompisar (även andra friluftsintresserade) alltid roligt att utvidga kamratkretsen, framförallt då vi inte är så jätte många här nere i skåne:)

Skillnaden på när jag startade denna tråden för 10 månader sedan är rätt stor när det kommer till mig personligen, gick även en fortsättningskurs i somras och det blev en del trad, 3+ till 5-, topprepade ett par 6+ och hoppas iår på att bli en stabil försteman på 5or, samt att topprepa 7or.

Är även sugen på att testa på aid om någon vill ha en kamrat till det..

Jaja, prylbög (shoppingberoende) som man är så blev det att jag samlat på mig ett rätt så stort rack och diverse nödvändiga ( och kanske mindre nödvändiga) saker :)

Så ni skåningar som klättrar hör av er.. Oavsett om du klättrar 5or eller 8or så kan man alltid ha nytta av fler klätterkompisar ellerhur?
 
FBgrupp för skånes äventyr

Tänkte flika in här med bara. För er som jagar folk elr saknar folk att göra sker med i Skåne eller bara vill ha en skåning med er så gå med i Äventyr från Skåne på FB. Försöker samla ihop folk där eftersom folk ofta ropar efter sällskap och jag tror att det kan bli en helt annan rullians och generering på aktiviteter med skåningar ute i landet där. :)

Facebook:
ÄVENTYR FRÅN SKÅNE!!

MVH Sam A.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
HSvensson Klätterkompis Stockholm sökes Klätterkompis 0
isaktamio Klätterkompis Aconcagua Klätterkompis 0
KattaKai Bilda replag, Tarfala 22-30 augusti Klätterkompis 0
AnnaHanna Klätterkompis sökes i Uddevalla med omnejd Klätterkompis 0
Stamborg Via Ferrata-kompis i Österrike 16 juli-5 augusti Klätterkompis 1
staafie Klätterkompis Västerås Klättercentret Klätterkompis 2
packåsna Klätterkompis alpint runt Keb i september Klätterkompis 0
ShervinS Klätterkompis i stockholm Klätterkompis 4
Haddouken Klätterkompis Göteborg Klätterdomen Klätterkompis 1
vandrafjäll Klätterkompis för klippklättring runt Uppsala trakten Klätterkompis 0
Valpish Klätterkompis Örebro. Klätterkompis 0
Armas Nyinflyttad söker klätterkompis(ar) för bouldering KC Telefonplan Klätterkompis 2
mattiasb1 Klätterkompis i närheten av Nyköping, Klätterkompis 1
7krokodiler Klätterkompis Göteborg Klätterkompis 0
Travel Klätterkompis Akalla Klätterkompis 0
Anders1984 Klätterkompis Telefonplan/karbin Klätterkompis 0
finken Klätterkompis GBG Klätterkompis 0
Maxion Klätterkompis Kebnekaise Påsken + veckan efter? Klätterkompis 0
Skogsdjur klätterkompis gbg/troll/bohus Klätterkompis 0
Carlberger Klätterkompis Telefonplan/Karbin Stockholm Klätterkompis 0
Toxiclimbr Klätterkompis sökes Klätterkompis 0
bagmol Klätterkompis - Klätterlabbet (Gbg) kvällar. Klätterkompis 0
ninastrom Klätterkompis för multi pitch Klätterkompis 1
Friluff Klätterkompis sökes Klätterkompis 0
lenalist Klätterkompis i Umeå Klätterkompis 0
lumalon Klätterkompis sökes i Stockholm Klätterkompis 1
EmmaF Klätterkompis i Göteborg sökes Klätterkompis 3
sara_gustafsson Nybörjare söker klätterkompis i Nacka på Klätterverket Klätterkompis 2
ostlundemma Klätterkompis i Västerås Klätterkompis 0
ChristianB Söker klätterkompis på Kalymnos hela maj månad Klätterkompis 0
Isgren Klätterkompis i Göteborgsområdet Klätterkompis 3
OrreGBG Klätterkompis i Göteborg sökes Klätterkompis 0
DanielSolna Klätterkompis i Solna klättercentret sökes Klätterkompis 2
Speedos Klätterkompis Solna vardagarskvällar ganska sent Klätterkompis 0
ChristianB Klätterkompis sökes för Brasilien 10-20 december! Klätterkompis 0
MountainMama Klätterkompis i Malmö!/Climbingbuddy in Malmö! Klätterkompis 0
m6fd9 Nybörjare Solna klätterkompis sökes Klätterkompis 1
KarinAx Klätterkompis Mora Dalarna Klätterkompis 0
ccissii Klätterkompis i Uppsala sökes Klätterkompis 0
Denmatgladealpinisten Klätterkompis i bohuslän sökes Klätterkompis 1
carlk Klätterkompis 2015 Klätterkompis 1
DanielSolna Klätterkompis i Solna klättercentret sökes Klätterkompis 0
lynne99 nybörjare söker klätterkompis! Klätterkompis 0
lynne99 Söker klätterkompis Klätterkompis 0
ToveLindstrm Klätterkompis till klätterlabbet Gbg Klätterkompis 0
trod Klätterkompis Kathmandu April-Maj 2015 Klätterkompis 0
cyklolog klätterkompis Solna Klätterkompis 3
jwilco Söker Is klättring och Alpin klätterkompis Klätterkompis 0
aoe Klätterlabbet göteborg klätterkompis Klätterkompis 2
Fenrir Klätterkompis uppsala Klätterkompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.