Snacka om bra kundvård

  • Trådstartare skogsgatan@hotmail.com (Berndt Wennberg)
  • Start datum

skogsgatan@hotmail.com (Berndt Wennberg)

Gäst
Skrivs mycket om jackor och produkter här, vilket är bra. Vill dock ge en eloge till Tierra för deras kundvård. Började köpa Tierraprodukter för några år sedan och har mycket bra erfarenheter. Ett byte har det blivit, men det var ett mycket trevligt bemötande. När jag köpte min senaste jacka fyllde jag i en undersökning, där jag tyckte till om vissa detaljer. Två dar senare fick jag ett brev med svar och förklaringar. Dessutom blev jag inbjuden till deras butiksinvigning i GBG, där Ola Skinnarmo var en av gästerna.


Fortsätt i den stilen Tierra - och på sikt kommer ni vinna mycket på det.


Är det någon annan som har bra/dåliga erfarenheter från Tierra eller annan leverantör så vore det kul att höra. Det är som sagt inte bara jackan eller byxan som spelar roll, utan också hur man blir bemött. Tycker i alla fall jag.
 

micke_p58@hotmail.com (mikael pettersson)

Gäst
intämmer

håller fullständigt med i vad bernt säger.


jag har varit mycket aktiv dom senaste 10-12 åren
som utövare men även som guide och ledare.
så jag har klart använt en mängd produkter under den här tiden från olika varumärken.
självklart har jag haft problem med en mängd av dom.
men jag tycker ändå att tierras prylar har funkat bäst och det inkluderat dom små fel jag har haft med deras prylar. dom har justerat benlängd och armlängd till en liten kostnad snabbt och smärtfritt.
och det bemötande jag har fått har varit vänligt och problemfritt.


/micke pettersson
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...