var köpa scarpa vega?

  • Trådstartare Anonym från gamla forumet
  • Start datum

Anonym från gamla forumet

Gäst
Hej!
Först och främst, tack för alla svar på min fråga om plast eller läderskor. Har mer eller mindre beslutat mig för att köpa ett par Scarpa Vega. Var kan man köpa dem i Sverige? Jag bor i Stockholm och jag har inte sett dem på varken Tierra eller Sportkompaniet. Vad kostar de i Sverige? Har sett att de kostar ungefär 3000:- i Usa.


mvh lars
 

detomazo@hotmail.com (Thomas)

Gäst
Här finns Scarpa vegan

Skon du söker kan du hitta på http://www.algonet.se/~nortstar/ , detta är en postorderfirma som brukar ligga mycket bra i pris på klätterutrustning och dylikt.
 
Följ Thomas råd!

Thomas har helt rätt, på North star så får man de billigaste prylarna i Sverige.


PS: Ring in din beställning då går det snabbare!


M.V.H


Janne
 

Guest

Gäst
Scarpa Vega i Danmark

Hej,


På Friluftsland i Köpenhamn har dom ett relativt stort utbud på Scarpa Vega. Gatan som affären ligger på är för övrigt fylld med andra friluftsaffärer (upp mot 4-5 stycken samlat på ett kvarter) där man kan hitta mycket annat också.


mvh Peter.
 

detomazo@hotmail.com (Thomas)

Gäst
Storsko

Kolla även in storskon Trezeta TFK 8000 hos North star trading, mycket prisvärd sko pga direktimport från frabriken ca 1700 kr.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...