Övernattningstur!

Jag har varit ute nu 4-5 helger på kort tid på dejt me gråben - vi får se - haha.

Passa på och glutta på fröken grå innan hon rymmer med snygg kille

Oxsjön och söderut är lämpligt för och hinna se min väckarklocka Emma http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1223432-minst-fem-far-dodade-av-varg-i-billdal

Hon är lite vild efter hon stod med huvet på sne,viftandes på svansen och tungan ur munnen och glodde på tältet och drömde om ett snaskigt får och hörde "stick och brinn".

Jag har lovat henne ett skrovmål , Sisjön undviker fröken - men Oxsjö skyddets närhet söderut ger ju både vedförråd och möjlighet till fint besök.

Vore underbart att få träffa fröken live i naturen!!! Då jag försökt fota både våra hund o kattdjur i naturen inser jag att man ska ha en jävla röta om de skulle dyka upp i lägret. Hoppas!!! God tur. // Andreas.
 
Vore underbart att få träffa fröken live i naturen!!! Då jag försökt fota både våra hund o kattdjur i naturen inser jag att man ska ha en jävla röta om de skulle dyka upp i lägret. Hoppas!!! God tur. // Andreas.

Jag hänger med. Tar med en 60D och en 24-70 2.8 L också. Har jag bonnatur får jag vargbilder med mig hem. ;) Jag vaknade bredvid en halväten korv sist jag var ute och härjade, om det var gråben eller en vilsen vettskrämd mus förtäljer inte historien.
 
Provade in klädval i sovsäcken inatt så det blir rätt till nästa helg ! vanligt underställ räckte till -14 , sov som en björn i 7 timmar till 1:an blev "nödvändig" ... ( man skriver väl inte att jag sov på balkongen.... lovade sambo o barn att vara hemma i helgen ) ;)

Ser fram emot nästa helg!! // Andreas
 
Ser ut att bli bra väder till på lördag !! Inget regn i sikte ! Minusgrader och lite vind blir kalasbra !! // Andreas
 
Hej, det låter kul, jag är intresserad av att följa med! Jag har varit med barnen många gånger till vindskydden i sandsjöbacka, men bara dagsturer, det vore trevligt att med en övernattning och några minusgrader. Är ni tillräckligt många redan eller finns det plats?

/Fredrik
 
Hade varit väldigt kul att följa med ut men är uppbokad sedan länge hela den här helgen.
Jag hoppas dock att det kommer fler tillfällen! Speciellt sen när jag har fått hem min hammock! ;)
 
Hej, det låter kul, jag är intresserad av att följa med! Jag har varit med barnen många gånger till vindskydden i sandsjöbacka, men bara dagsturer, det vore trevligt att med en övernattning och några minusgrader. Är ni tillräckligt många redan eller finns det plats?

/Fredrik

Klart det finns plats hela skogen är ledig !! Finns plats i vindskydd också !!! // Andreas
 
Tack för en trevlig helg ute i naturen. Mycket uppskattat !! Ser redan fram mot nästa gång vi kan träffas ute och ha roligt ! // Andreas
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...