• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsintresserad kompis?

Hej! Vad kul att du hittat hit :) Det är nog lite olika hur folk gör, jag har träffat några stycken i olika sammanhang. Var med en tjej i Jotunheimen i somras, någon har jag vart ute på en tur på Bohusleden, Sandra och jag brukar träffas och ta promenader i Kungälv eller runt Surtesjön då och då. Vi har eventuellt tänkt ta en tur runt sjön på söndag, följ gärna med. Jag tittar förmodligen in på den där fikan med :) Men bara att höra av dig om du vill hitta på något!

Skoj att du kanske följer med! Om ni ska runt sjön på söndag, hör gärna av er med tid så kanske jag hänger med!
 
hej :)

Vad säger ni om en liten facebookgrupp så kan man se när folk skriver inlägg. Man glömmer bort att kika annars. Kikar kanske oxå in på fikan :)
 
Skogspromenad och fikaträff!

Hej,
Vad roligt med en tur på söndag! Jag är absolut sugen på att hänga på! Klockan 10 låter bra! Vart skall Ni träffas?
Skall vi ta med oss lite egen fika då? Vad tror Ni, kanske lite svampplockning!? Glöm inte rgnstället bara, för risken finns ju att det kan vara ganska blött!
Jag träffar gärna Er nästa onsdag på le pain francais! Det vore roligt att få höra vad det kan finnas för intresse att anordna lite naturaktiviteter i höst/vinter!
Ha en trivsam fredag!
 
Hej

Hoppas att Ni har en fin lördag! Jag kommer inte med till Surte imorgon. Ändrade planer för min del. Men hoppas att flera av er hänger med på onsdag (den planerade fikan). Ha det bra! //Linnea
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...