• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Amsterdam T/R 27-31 Oktober. Äventyrare sökes!

Jag ska till Amsterdam med min husbil och behöver sällskap / kartläsare. Vi åker från Jönköping Fredag EM. Båten Trelleborg-Travemünde. Du betalar hytten (ca 500:- eller mer om du vill).

Jag ska till Amsterdam för att hälsa på en bekant som snart ska till Afrika. I Amsterdam finns ganska mycket tid för att kolla runt lite! Måndag morgon måste vi vara antingen i Bennekom eller Herkenbosch beroende på vilket lager som har utrustning till min bil (efterforskning pågår).

Om du är intresserad av att ingå i vårt interna nätverk av människor som tycker om fordonsburna resor på dåliga vägar till fjärran länder kan detta vara ett bra sätt att lära kännas!

Med Vänlig Hälsning
Jan Murberger
http://www.lowgear.org
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.