• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

1-2 dagars toppturer!!

Hej!
jag är en kille på 24år som sedan december bor några mil utanför åre. De två senaste vintrarna har jag spenderat nere i franska alperna. jag upptäckte senaste vintern det roliga och smarta med att använda stighudar. den här våren skulle jag gärna vilja fortsätta med detta lilla nöje.

Så om det finns någon/några som håller på med skidbestigning i lite mindre skala i jämtlandstrakterna och kan tänka sig att få sällskap av en kille med ett genuint skidintresse, vore det mycket kul. Sylarna, storulvån och getryggen är de ställen jag har hört och läst om.
fredag-måndag alla veckor är jag i princip ledig.


för övrigt så har jag utrusning för kamraträddning(lavinsändare mm.) jag är på väg att skaffa mig ett par egna stighudar. Jag åker alpint och använder trekker-bindning.

tack på förhand!

MVH // Jonas Mämpel

[Ändrat av mampel 2004-03-01 kl 18:28]
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.