R. I. P. Sportfiskeforum

Till f. d. medlemmarna på sportfiskeforum

Nu är sportfiskeforum nedsläckt en gång för alltid och det är drygt 1 månad i förtid och detta p g a alla spam som forumet har bombats med.

/Stefan

F. d. moderator.
 
Det var kul så länge det varade! :)

Jag hoppas någon arkivtjänst har lyckats arkivera forumet, jag försökte lite på archive.org men det verkar vara få trådar som är arkiverade ordentligt, I alla fall från 2019, jag kunde bara läsa en tråd av cirka 10 som jag testade.
 
Till f. d. medlemmarna på sportfiskeforum

Nu är sportfiskeforum nedsläckt en gång för alltid och det är drygt 1 månad i förtid och detta p g a alla spam som forumet har bombats med.

/Stefan

F. d. moderator.

Jo det var ju märkligt att den ens återuppstod från vilan?....tidningen kanske tänkte på lite gratis reklam? Man såg ju under tiden var uppe att det fanns inget intresse utan det var bara dom få närmast sörjande som var inne....nåja R.I.P på nätets kyrkogård och där behöver forumet inte vara ensam för den är nästan proppfull med saker som hamnat där genom åren.
 
Jo det var ju märkligt att den ens återuppstod från vilan?....tidningen kanske tänkte på lite gratis reklam? Man såg ju under tiden var uppe att det fanns inget intresse utan det var bara dom få närmast sörjande som var inne....nåja R.I.P på nätets kyrkogård och där behöver forumet inte vara ensam för den är nästan proppfull med saker som hamnat där genom åren.


Ja visst var det det!
Intresset har varit lågt under dom 4 år som jag var medlem och det försvann någon medlem varje år som övergick till Fiskesnack. Vi får se hur länge FS håller sig över vattenbrynet, för där är det mindre med aktivitet också sedan jag reggade mig samtidigt som Sportfiskeforum.

Vi har sociala medier FB, twitter, m. fl att tacka för den här utvecklingen.
 
Jo det var även en märklig uppstart? ingen koll på forummet utan dom släppte det vind för våg från första början och mest troligt användes forummet av mindre seriösa personer. Tidningen uppmärksamma kanske detta till slut och fick panik stänga forummet? Nåja skit i det nu är det bara och vänta på att tidningen även läggs ner för jag tror det är ingen lysande affär och driva en fisketidning idag heller?
 
Jo det var även en märklig uppstart? ingen koll på forummet utan dom släppte det vind för våg från första början och mest troligt användes forummet av mindre seriösa personer. Tidningen uppmärksamma kanske detta till slut och fick panik stänga forummet? Nåja skit i det nu är det bara och vänta på att tidningen även läggs ner för jag tror det är ingen lysande affär och driva en fisketidning idag heller?

Uppstarten vet jag inget om. Var det så illa?
 
jo och sedan blev det bara värre och värre ingen som styrde upp forummet. Skulle ha behövt många som höll ett vakande öga på forummet som i den gamla goda tiden. Fortfarande förstår jag inte varför dom öppnade forumet som hade sovit i många år.?????


Hm! Det låter som att det var riktigt illa. Det var inget som jag visste något om när jag reggade mig feb.-16.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.