• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

HÖR AV DIG JERKER!!!!!

Hej Jerker.


Hoppas du har det bra i "Uman".
Sitter själv här på jobbet en söndag och skickar mail til dej, har stämplat in naturligtvis!
Har precist varit ute på en MTB-tur i skogen på ett par mil, i eftermiddag blir det en paddeltur med kajaken i dammarna.
Är ute och tränar ett par timmar varje dag då jag tänkt ställa upp i ett par macho-tävlingar nästa år, så som Åre Extreme Challange, Björbo Multi Challange och Finnmarksturen. Troligen någon till men jag har inte bestämt vilka. Jag förstår att detta INTE är något för dej, HE-HE!! då du är lite VEK!.
Skämt åt sido, är du intesserad av att deltaga i någon multitävling hör av dig till mej så kan vi kanske göra något av det.
Nästa gång du kommer ner till söder hör av dig så sticker vi ut och gör något.


Ha det bra, vi hörs.


Stefan Andersson


stefan.andersson@perstorp.com
Tel 0435-38640
Fax 0435-37073
 

Anonym från gamla forumet

Gäst
Stackars Jerker!

Lite inside om Jerker.
Det ryktas om att han befinner sig i Narvik och filmar med Seth Morrison och Keith Kreitler. Och angående hans form som numera är ett känsligt ämne så kan jag bara säga att han har nog blivit betydligt rundare sen han sist besökte skåne. Hoppas att ni kan hjälpa honom ur förfallets gapande käftar annars återstår bara operation och sträng diet.
Från en som har sett eländet.
 

Petta P

Gäst
Jisses

instämmer med föregående inlägg...............
Nä, nu skall jag flyga till månen och skyffla lite grus........
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
x-treme Tjejer och killar hör upp....!!! Reskompis 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.