Vädersajter

Att kolla vädret över natten samt under dagen som har varit på lokala platser i sjö/havsområden?
Jag brukar använda www.temperatur.nu o vet någon en annan bra vädersajt som man kan planera o kolla platser som tex. har varit kallast o minst nederbörd på den platsen?
 
Tackar :) skall kika på sajterna o hoppas finna mest åkbara is inför kommande helg.

Du frågar efte vädersajter men verar egentligen söka eftr israpporter och då tycker jag skridskonätet www.skridsko.net är bäst. Gå med i lämplig skridskoklubb nära dig så fr du inloggningsuppgiter och kan se den färska informationen - ej inloggad ser endast info äldre än en vecka.

/Patrik, i ett nu isfritt Blekinge
 
Du frågar efte vädersajter men verar egentligen söka eftr israpporter och då tycker jag skridskonätet www.skridsko.net är bäst. Gå med i lämplig skridskoklubb nära dig så fr du inloggningsuppgiter och kan se den färska informationen - ej inloggad ser endast info äldre än en vecka.

/Patrik, i ett nu isfritt Blekinge

Jag har redan tillgång t. skridskonätet så tack iallafall .Även en suverän vädersajt kan utse åkbara isar :) hitills är temperatur.nu min favvo.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...