• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Spot

avslutad210712

Gäst
Enligt Spot ska man bara kunna säga upp sitt års-abonemang genom att ringa till dem. Tänkte göra det men glömde bort det och insåg att jag får bita i det sura äpplet och betala 2700:- för ett år.

Som tur är hade jag spärrat mitt kort (alla minakort är spärrade för köp utanför Sverige inkluderat internet) så de kunde inte dra avgiften och när jag fick deras påminnelse så sa jag vad jag tyckte (Ni vet hur jag kan låta...) om att inte kunna säga upp på nätet som alla andra tjänster man har. Tyvärr påminde Adobe och Netflix mig också så jag öppnade för internet-köp och vips fick jag betala för Spot också.

Men eftersom jag hade öppnat ett ärende innan så rullade alllt på och de avaktiverade tjänsten för mig och betalade tillbaka hela avgiften.

Så nu kan jag teckna för den månad i sommar när jag ska ha tjänsten. Så istället för att ha en gammal oflexibel tjänst har jag numera en flexibel tjänst som är lite billigare för mig som bara använder den en (möjligen två om det blir någon mer utlandsresa eller skidtur på våren) månad per år.