Vad vill du kunna göra med dina "Kottar" ???

"Kottarna" är ibland en het fråga här på utsidan ;)

Vad skulle du vilja kunna använda dem till ???

Med vänlig hälsning Patrick
 
Haha, trodde jag svarade i "Fritt forum-tråden" admin får gärna ta bort mitt inlägg!

Sorry

Mvh troswe
 
Det är väl bra som det är med de digitala kottarna.
IRL kottar, torkade är ypperliga eldstartare.
go tur


De digitala kottarna är också IRL.
Eller menar du att den här webbsidan inte finns i verkliga livet?


En illustration av de digitala IRL kottarna på utsidan.se vore trevligt tycker jag. Så man kan titta på sin hög med kottar och inte bara se en siffra.
 
$$$

Kottarna borde omvandlas till någon form av rabattpoäng att användas vid köp av friluftspryttlar på nätet. Kottar Irl, fungerar utmärkt som bränsle till grillning! ...eller så kastar man dom på grannens katt och på äldre systrar!
 
En illustration av de digitala IRL kottarna på utsidan.se vore trevligt tycker jag. Så man kan titta på sin hög med kottar och inte bara se en siffra.

Tycker att det verkar vara en bra ide men det måste vara en tydlig bild på att det är just KOTTAR, då det annars kan tolkas som en annan sorts "hög" ...de som är väldigt aktiva på utsidan.se kommer att få väldigt stora kott(skit)högar och kanske bli betraktade som sådana! ;)
 
Jag skulle vilja kunna växla in kottarna mot ex bronsmedlemsskap men jag förstår ju också att kottarna inte kan jämföras med cash...
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...