• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsintresserad kompis?

Jag hänger också gärna med på övernattning ute nån gång i höst! Bor i Gbg, kommer hem från semester (i Norrbotten) i slutet av augusti. Mvh Ulrika
 
Är ni kvar?

Har tråden dött ut? Är det någon mer än Michaela som fortfarande är sugen på att hitta på något? Min sovsäck är för kall för att sova ute nu men man kan ju ta en promenad dagtid och kanske grilla vid ett vindskydd eller så.

Maila gärna mig.
 
Hej!
Jag är nyinflyttad i Göteborg och hittar gärna på något. 29 år, gillar träning, vandring, cykel, kajak - det mesta inom outdoor! PMa gärna!
 
Hej,
Ny medlem och lite osäker på hur utsidan fungerar, men förstår att detta är tjejforumet! Vad roligt att några av Er verkar samla ihop lite tjejer i Göteborgsområdet! :)
Jag bor också i Göteborg och söker nya friluftskompisar för exempelvis vandring, paddling längsskidor och trekking!
Har Ni träffats någon gång? Vad brukar Ni göra då? Hur bestämmer ni träffar?
Nyfiken och hoppas det blir en ny träff snart! :)
Hälsar Linnea
 
Hej,
Ny medlem och lite osäker på hur utsidan fungerar, men förstår att detta är tjejforumet! Vad roligt att några av Er verkar samla ihop lite tjejer i Göteborgsområdet! :)
Jag bor också i Göteborg och söker nya friluftskompisar för exempelvis vandring, paddling längsskidor och trekking!
Har Ni träffats någon gång? Vad brukar Ni göra då? Hur bestämmer ni träffar?
Nyfiken och hoppas det blir en ny träff snart! :)
Hälsar Linnea

Jag och Sarah ska ta en fika nästa onsdag kl 18 på Le Pain Francais vid Olskrokstorget, alla som har lust är välkomna att följa med! :)
 
Hej,
Ny medlem och lite osäker på hur utsidan fungerar, men förstår att detta är tjejforumet! Vad roligt att några av Er verkar samla ihop lite tjejer i Göteborgsområdet! :)
Jag bor också i Göteborg och söker nya friluftskompisar för exempelvis vandring, paddling längsskidor och trekking!
Har Ni träffats någon gång? Vad brukar Ni göra då? Hur bestämmer ni träffar?
Nyfiken och hoppas det blir en ny träff snart! :)
Hälsar Linnea

Hej! Vad kul att du hittat hit :) Det är nog lite olika hur folk gör, jag har träffat några stycken i olika sammanhang. Var med en tjej i Jotunheimen i somras, någon har jag vart ute på en tur på Bohusleden, Sandra och jag brukar träffas och ta promenader i Kungälv eller runt Surtesjön då och då. Vi har eventuellt tänkt ta en tur runt sjön på söndag, följ gärna med. Jag tittar förmodligen in på den där fikan med :) Men bara att höra av dig om du vill hitta på något!
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...