Möjlighet att lägga upp bilder på prylmarknaden utan att vara betalmedlem!

Men tänk så här, en person lägger upp en annons och tio personer, fem betalande och fem icke betalande tittar på den.

Som det är nu så kan ingen av de tio se nån bild om inte annonsören betalar för sig. Alltså måste alla tio, även de fem som betalar för sig, kontakta annonsören och be om bild via mail.

Betalar annonsören för sig så kan alla tio se bilden. De fem som betalar för sig får inget mervärde av sitt betalmedlemskap, det är bara annonsören som får det (slipper skicka bilder till de som är intresserade).

Vore det så att bara betalande kunde se bilden skulle det inte spela nån roll om annonsören var betalande eller inte. De fem intresserade som är betalmedlemmar ser bilden, de övriga fem måste göra sig omaket att be annonsören skicka bild via mail. Fördel för betalmedlemmarna alltså. Och annonsören kan hälsa de fem andra intresserade att om de vill se bilder får de bli betalmedlemmar:)

det var precis såhär som jag menade när jag skrev det första inlägget för en tid sedan. tror att utsidan har en otroligt stor potential att bli det bästa köp och sälj siten för oss med friluftsintresse! men jag håller med någon som skrev att det kommer komma en massa skräpannonser hit med då. och det vill jag inte. tyckte att det var värt att disskutera...
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...