Tältnätter

Sju har det nog blivit samt en natt i vindskydd. Alla nätter i tält har varit i samband med klättring. Väldigt klent men fjällnätter i år. Dock en vecka framför mig men då blir tältet hemma.
 
Hitills har det blivit 27 nätter i tält alt. under bar himmel. Dock har jag några turer planerade, så jag lär komma upp i närmare 35 innan året är slut :)

Mvh /Joel
 
färre och färre?

Hiittills 38 nätter i tält. Hoppas hösten kan hjälpa till att rätta till det, annars får det bli mer ordning 2010...
 
tältnätter

endast 5 tältnätter, det är så man skäms, men till mitt försvar måste jag tillägga att jag pö om pö har uppgraderat utrustningen till det bättre. så nu j....r är man redo för upptåg! nu kan ingenting komma i vägen och hindra denna finne från att ge sig ut och luffsa!
 
endast 5 tältnätter, det är så man skäms, men till mitt försvar måste jag tillägga att jag pö om pö har uppgraderat utrustningen till det bättre. så nu j....r är man redo för upptåg! inget stoppar mig nu längre...

Samma här, har lagt en 1/2 förmögenhet på GetOut i år, så nu jävlar ska det tältas ;)

/Janne
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...