Rovfiskar angriper små barn

Uppenbart bör vi tacka Klager för att han tar upp ett så viktigt ämne. Han missade dock att 1955 i Juli blev ego biten av en gädda.På den tiden var det inget tjafs, två plåster och ut igen.

Jag hoppas att du använde et certifierat gäddplåster, de kan ta skada om de får fel typ av plåster på fjällen.

JA jag är en gäddkramare, och stolt över det
 
När djur blir agressiva handlar det mest om att de kännerr sig hotade eller att man trampat in i deras revir. Jag antar att barnen i trådstarten varit på fel plats vid fel tillfälle och råkat hamnat i gäddornas plats för sköna mingelstunder, så kallade gäddhäng.

//A
 
Undra

Måste bara ställa mig frågan vad detta beror på? Känns inte som ett naturligt beteende. Medierna som blåser upp det kanske eller miljögifter som ändrar gäddornas handlande?

Några tankar kring det?
 
Måste bara ställa mig frågan vad detta beror på? Känns inte som ett naturligt beteende. Medierna som blåser upp det kanske eller miljögifter som ändrar gäddornas handlande?

Några tankar kring det?

Medierna är naturligtvis helt neutrala, och rapporterar precis lika mycket helt oavsett vilket djur som angriper en människa, från spindel till älg. Eftersom människan står högre upp i näringskedjan än gäddan, så är det väl troligare att människan i så fall har ett onormalt beteende pga av miljögifter?
 
Jag tror gäddorna har blivit utsatta för något radioaktivt t.ex. u 137.
Ända sen hösten 1981 har gäddorna haft ett konstigt beteende.
Kan vara kusiner till Godzilla.

Det här blir en rolig tråd.
 
En enkel ringbrynja av helkroppsmodell löser problemet. Torde kunna tillhandahållas av räddningstjänsten mot erläggande av pant, på samma sätt som de åtminstone förr gjorde med flytvästar.

Möjligen kräver sagda ringbrynjor att även flytväst används, men det är ju en smal sak att lösa. En uppsida är att detta system även skulle rädda mången sommarlovsledig unge från onödig solveda och framtida cancer.
 
Jag tror gäddorna har blivit utsatta för något radioaktivt t.ex. u 137.
Ända sen hösten 1981 har gäddorna haft ett konstigt beteende.
Kan vara kusiner till Godzilla.

Det här blir en rolig tråd.

Det hände tydligen något märkligt med gäddorna det året, undrar om U-137 kan ha aktiverat gäddornas genmodiferade KGB gen?
 
Jag tycker att de flesta här verkar vara naiva... Det är naturligtvis Naturvårdsverket och länsstyrelserna, i samarbete med Naturskyddsföreningen, som planterat ut genmodifierade gäddor i syfte att göra livet så surt som möjligt för vanligt folk på landsbygden. Precis som i fallet med andra farliga djur...

;)
 
Jag tycker att de flesta här verkar vara naiva... Det är naturligtvis Naturvårdsverket och länsstyrelserna, i samarbete med Naturskyddsföreningen, som planterat ut genmodifierade gäddor i syfte att göra livet så surt som möjligt för vanligt folk på landsbygden. Precis som i fallet med andra farliga djur...

;)

Så DET är målet med chemtrails. Förstås.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Carolinaw Hittade små inälvor i trädgården.. Vilda djur 5
Emanuel93 Vad finns det för blodsugande små flugor? Vilda djur 9

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...