Ekströms pulverkräm

Jo, jag har även funderat på musli och torrmjölk. Testade hemma och det var ju klart ätbart!

Göra själv rekommenderas. Då kan du få till riktigt goda blandningar, fast kanske det du testade..?
Honung är en god smaksättare att ha med, liksom torkade hallon eller jordgubbar (bären finns att köpa som s k raw food) :).

//J
 
Jag kickar igång tråden igen genom att meddela att jag hörde på Coop Forum att Ekströms har slutat med sina pulverkrämer!

Så nu letar jag efter en ersättare till denna fenomenal produkt, som tydligen jag var en av få som fortfarande gillade...

EDIT: Nu ser jag på Ekströms hemsida att de har produkterna kvar. Så om det är så att Coop Forum har slutat med dem så letar jag nu efter en butik som säljer dem. Jag ska kolla med de andra stora butikerna imorgon!


/Andreas
 
Jag kickar igång tråden igen genom att meddela att jag hörde på Coop Forum att Ekströms har slutat med sina pulverkrämer!

Så nu letar jag efter en ersättare till denna fenomenal produkt, som tydligen jag var en av få som fortfarande gillade...

EDIT: Nu ser jag på Ekströms hemsida att de har produkterna kvar. Så om det är så att Coop Forum har slutat med dem så letar jag nu efter en butik som säljer dem. Jag ska kolla med de andra stora butikerna imorgon!


/Andreas

Köpte härom veckan på ICA Kvantum. Tror bestämt att ICA Maxi också har det. Så du kan nog andas ut ;)
 
kräm på vintern

Råkade köpa fel en gång efter lite snabbshopping så vi hade med oss kräm på midvintertur, vispade efter recept på termosvarmt vatten och fick varm kräm till lunch, nice. Men snabbt kallnade krämen i den 30 gradiga kylan och då blev det slush och sedan isglass, inte så gott;-)

Men på sommarn är det trevligt!
 
Råkade köpa fel en gång efter lite snabbshopping så vi hade med oss kräm på midvintertur, vispade efter recept på termosvarmt vatten och fick varm kräm till lunch, nice. Men snabbt kallnade krämen i den 30 gradiga kylan och då blev det slush och sedan isglass, inte så gott;-)

Men på sommarn är det trevligt!

Nice :)

/Andreas
 
Brukar vispa ihop en kall påse att ha på gröten till frukost också

Skickat från min Sony Tablet S via Tapatalk 2
 
Jag kickar igång tråden igen genom att meddela att jag hörde på Coop Forum att Ekströms har slutat med sina pulverkrämer!

Så nu letar jag efter en ersättare till denna fenomenal produkt, som tydligen jag var en av få som fortfarande gillade...

EDIT: Nu ser jag på Ekströms hemsida att de har produkterna kvar. Så om det är så att Coop Forum har slutat med dem så letar jag nu efter en butik som säljer dem. Jag ska kolla med de andra stora butikerna imorgon!


/Andreas

Nu har det nog hänt ändå. Finns inte på ekströms hemsida längre, och inte i nån butik jag kollat i...
Så - finns det någon ersättare..?
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...