Drömmen om pallen. Lagkamrat multisport kort mixedklass sökes

Hej!

Har du som jag drömt om att någon gång i något sammanhang få stå på en prispall? Jag har alltid varit "OK" i idrottsammanhang, men aldrig varit den som fått kliva upp på pallen. Nu har jag en plan för att förverkliga det. Jag har gjort några multisporttävlingar och då ställt upp i korta klassen. Jag har noterat att hade jag ställt upp i mixedklassen med en person som var ungefär på samma nivå som jag själv så hade det räckt till pallplats. Vill du tjej/kvinna med samma dröm förverkliga den med mig? Jag springer milen på ca 46 minuter flack bana. jag är ganska stark på paddlingen - fixar gärna styrningen och takthållningen- och helt Ok på MTB. Jag söker alltså ingen elitidrottare, utan du som är i hyfsad form och tror att vi skulle orka hålla ungefär samma tempo. Förhoppningsvis skulle vi också kunna sammanstråla någon gång och träna tillsammans innan. Vilken tävling som vore aktuell kan vi komma överens om. Utmaningen i Karlstad och HÅEC har jag redan bokat in i kalendern och där är vi ett gäng killar med ålderskris som tävlar mot varandra, men det finns ju en mängd andra tävlingar under vår, sommar och höst (se på multisport.se). Hör jättegärna av dig!
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...