• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandringskompis

Skulle vi kunna lösa en sms-grupp eller nått? Tänker att iaf med min operatör är 3G-täckningen rätt begränsad ute i fjällvärlden.. :)
 
Skulle vi kunna lösa en sms-grupp eller nått? Tänker att iaf med min operatör är 3G-täckningen rätt begränsad ute i fjällvärlden.. :)

Låter klokt 😀 Riktigt bra tänkt. Vet ej hur man skapar en SMS grupp "är super dålig på sådana saker" jag fick meddelande av Kimmo att han ev hänger på en bit i Abisko vilket skulle var grymt skoj. Sen får man väll hoppas att man springer på han igen under turen. Skulle du kunna kika på och få ihop en sms-grupp?
 
Hejsan
Jag heter Tomas och är på jakt efter en vandringskamrat. Ska upp till Sarek nu på Torsdag och tänkte ta mig en ca 20+ mil med start i Kvikkjokk. Vill gärna till SAREK men ogärna vara själv. Det är säkrare att vara 2 och trevligare.

Jag var i Sarek första gången i fjol och vill nu ut i lite längre tid. Vill ju gärna ha någon med och kan ju vara öppen för andra rutter.

Är nu i övik hos mina föräldrar, men bor i Danmark med min son på 5. Han är nu hos mamma och jag har en ca 3 veckor varav 2 väldigt gärna får vara i Sarek

Är det någon i denne tråd som man kan vandra med kanske?
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...